خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی:

تعامل، خردورزی و عقلانیت تنها راه اقتدار نظام اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۶۰۵

مهدی مشایخی معاون جدید فرمانداری میانه، بهنام آقامحمدی بخشدار ترکمانچای، مجید حاتمی بخشدار کاغذکنان و رسول یعقوبی بخشدار کندوان معرفی شدند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی گفت: تعامل، خردورزی و عقلانیت تنها راه اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی ایران در دنیاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا رضا استادرحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان میانه با بیان این که همه دستگاهها و نهادها باید همراه و همدل باهم در جهت استقلال و تعالی هرچه بیشتر نظام قدم بردارند، اظهارداشت: استفاده از عقلانیت و خرد نباید با زیرپا گذاشتن اصول اساسی اسلام صورت گیرد بلکه ما باید در تمامی عرصه ها و در همه امور به حفظ اصول و ارزش‌های اسلام و نظام مقید باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبرمعظم انقلاب، افزود: جامعه ما نیازمند هدف‌گذاری درعرصه اقتصاد و فرهنگ است تا در افق ۱۴۰۴ سرآمد منطقه شویم.

استادرحیمی با بیان دستاوردهای دولت تدبیرو امید در طول یک سال گذشته، گفت: خوشبختانه دولتی که هدف خود را برپایه تدبیرو امید بنا نهاده توانسته است از تنش بیشتر در کشور بکاهد. همچنین این دولت در دست‌یابی به اهداف نظام رو به جلو حرکت کرده و نگاه جهانیان به ایران و ایرانی را تغییرداده، فضای آرامی را برای کسب و کار و اقتصاد داخلی فراهم آورده، از میزان تورم کاسته و نرخ رشد اقتصادی را از - ۶.۸ به ۱.۱ - رسانده و تا سال آینده این رقم مثبت خواهد شد.
وی نظام سلامت را بزرگترین دستاورد دولت تدبیرو امید در راستای رفاه حال قشرضعیف و کم درآمد جامعه عنوان کرد و افزود: هدفمندی یارانه ها در این دولت بدون هیچ مشکل و تنشی با همراهی و همدلی دولت و مجلس به اجرا درآمد.

استادرحیمی تصریح کرد: مردم امید اصلی نظام به شمار می‌روند و نباید آنها را ناامید کنیم.

وی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات جمشید عبداللهی معاون سابق برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه میانه، مهدی مشایخی را به عنوان معاون جدید این فرمانداری معرفی کرد.

در این جلسه همچنین بهنام آقامحمدی به عنوان بخشدار ترکمانچای، مجید حاتمی به عنوان بخشدار کاغذکنان و رسول یعقوبی به عنوان بخشدار کندوان معرفی شدند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز