خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

از نگاه سلیقه‌ای و سیاسی در جذب افراد به بسیج پرهیز شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۱۶۹

باید همانند دوران دفاع مقدس، خلوص، تعبد، روحیه و انگیزه جهادی سرلوحه امور قرار گیرد و این ویژگی‌ها به نسل جدید نیز انتقال داده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بر پرهیز از نگاه سلیقه‌ای و سیاسی در جذب افراد به بسیج تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید شبستری خیابانی در نشست فرماندهان پایگاه‌های مقاومت فرمانداری‌های استان، اظهار داشت: باید همانند دوران دفاع مقدس، خلوص، تعبد، روحیه و انگیزه جهادی سرلوحه امور قرار گیرد و این ویژگی‌ها به نسل جدید نیز انتقال داده شود.

وی با بیان اینکه هر کس که پشتیبان ولایت فقیه باشد بسیجی است افزود: نباید بسیج را به اشخاص و گروه‌های خاصی محصور کرد.

شبستری خیابانی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از دولت، افزود: این وظیفه، وابسته به افراد نیست و مهم نیست چه کسانی در راس امور هستند، هدف اصلی ما حفظ اسلام و انقلاب و دفاع از ولایت است.

شبستری، بسیج را یکی از زمینه‌های استمراربخش راه شهدا دانست و گفت: بسیج بهترین پایگاهی است که می‌تواند خلاءهای فرهنگی را پر کند، امروز در عرصه فرهنگ باید بسیجی کار کنیم.

وی افزود: روحیه بسیجی این است که بدون توجه به پست و مقام و شهرت و مسوولیت‌های دنیوی، تکلیف خود را نسبت به انقلاب ادا کنیم و اگر این روحیه را داشته باشیم بی‌تردید مشکلات حل خواهد شد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که کشور ما به کار و تلاش و مدیریت جهادی نیاز دارد، افزود: یکی از نهادهایی که می‌تواند این روحیه را ایجاد کند بسیج است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز