خبرگزاری کار ایران

بازتاب گسترده رسانه‌ای هفته نکوداشت تبریز، از شبکه‌های مختلف بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۶۳۶

شبکه اسپانیولی هیسپان‌تیوی، شبکه المیادین لبنان، العالم و برخی شبکه‌های جمهوری آذربایجان و ترکیه از جمله رسانه‌های خارجی بودند که برنامه های هفته نکوداشت تبریز را پوشش خبری دادند.

با پایان یافتن هفته نکوداشت تبریز، پوشش رسانه‌ای این رویداد کم‌نظیرفرهنگی، در شبکه‌های مختلف بین‌المللی و برون‌مرزی همچنان ادامه داد.

به گزارش ایلنا، شبکه اسپانیولی هیسپان‌تیوی، در گزارش شب گذشته خود با پخش گفتگوهایی از صادق نجفی شهردار تبریز و شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، ضرورت و برنامه‌های متعدد هفته نکوداشت تبریز را به مخاطبان خود ارایه کرد.

خبرنگار این شبکه تلویزیونی در قسمت‌هایی از گزارش خود، با انتشار تصاویری از موزه شهر و بازار تبریز، تبریز را شهری متمدن و صاحب‌سبک از روزگاران گذشته عنوان و یادآوری کرد: شهرداری تبریز، علاوه بر اجرای زیرساخت‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری، تلاش داشته است تا با اجرای هفته نکوداشت تبریز، سابقه دور و دراز تمدن و فرهنگ این شهر را به نسل‌های امروز انتقال دهد.

همچنین شبکه المیادین لبنان نیز ساعتی پیش با پخش مستندی از باراز قدیمی شهر تبریز، با بازاریان قدیمی تبریز به گفتگو نشست. این شبکه معروف عربی، نکوداشت تبریز را با تعبیر جالب «تبریز، عزیز ایران» معرفی کرد.

مستندساز شبکه المیادین، در گزارش خود سرگذشت مرکز علمی پزشکی ربع رشیدی تبریز را خارق‌العاده و حیرت‌انگیز خواند.

پرس‌تیوی، شبکه انگلیسی‌زبان کشورمان نیز در بخش اخبار ویژه شهرهای کشور، در هفته‌های اخیر به پخش بخش‌هایی از همایش‌های متعدد هفته نکوداشت تبریز پرداخت.

العالم، شما، سحر و برخی شبکه‌های جمهوری آذربایجان و ترکیه دیگر رسانه‌هایی بودند که در کنار سیمای استانی سهند به پوشش برنامه‌های هفته نکوداشت تبریز پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز