خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی:

شروع یک کسب و کار، از جالب‌ترین عملکردهای یک فرد است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۰۴۲

جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی با حضور محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، جواد ششگلانی و رئیس شورای مرکزی و جعفری دبیر جامعه اسلامی کارگران و سایر اعضای شورای مرکزی کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: شروع یک کسب و کار، یکی از جالب‌ترین عملکردهایی است که یک فرد می‌تواند داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسین فرهنگی که در جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران سخن می‌گفت، افزود: بیش از ۱۰ میلیون نفر، هر ساله کسب و کاری را آغاز می‌کنند و در نتیجه هر ساله بیش از ۳ میلیون، کسب و کار کوچک ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه کارآفرینی، مزایای متعددی دارد و در نتیجه رقابت در این حیطه نیز بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: درک ایعاد این رقابت و طرح یک کسب و کار دقیق و کارآمد می تواند منجر به شروع یک کسب و کار موفق در بین کارگران می‌شود.

فرهنگی تصریح کرد: با وجود اینکه کارآفرینی می‌تواند منجر به موفقیت‌های زیادی برای کارفرمایان و کارگران شود، ولی باید زمانی را صرف سنجش آمادگی خود برای شروع یک کسب و کار کنید.

وی گفت: در کسب و کار هیچ ضمانتی وجود ندارد، اما شما می‌توانید با طرح یک نقشه مناسب و بررسی دقیق آن شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

فرهنگی با بیان اینکه در این کار ابتدا نقاط ضعف و قوت خود را به عنوان یک دارنده کسب و کار مورد ارزیابی قرار دهید، افزود: عواملی چون توسعه سبد کالا‌ها و دسترسی جغرافیایی به منظور رشد بیشتر، عمیق‌تر شدن شکاف بین شرکت‌هایی که مدیریت موجودی خدمات را به خوبی پیاده سازی می‌کنند و شرکت‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند، ادامه خرید و تملک سازمان‌های دیگر به عنوان یک عامل محرک رشد، خیزش توجه به داده‌های خرد در توزیع عمده فروشی و توجه به سهم از کیف پول مشتری و تقاضاهای مشتریان و نیاز به همگرایی کانال‌های چندگانه نیز از جمله مهم‌ترین چالش‌های صنعت پخش در جهان به شمار می‌آید.

وی در خاتمه تأکید کرد: دستیابی به تصویری واضح از تقاضا، افزایش شفافیت داده‌ها برای کنترل موجودی و هزینه‌ها، بهبود همکاری و اجرا با تامین کنندگان و مشتریان و نیز قرار گیری در جایگاه رشد با بهبود خدمات ارائه شده به مشتری را برخی از چالش‌های پیش روی صنعت پخش معرفی کرد.

جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی با حضور محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، جواد ششگلانی و رئیس شورای مرکزی و جعفری دبیر جامعه اسلامی کارگران و سایر اعضای شورای مرکزی کارگری و کارفرمایی برگزار شد.

دراین جلسه جمعی از اعضای شورای مرکزی متشکل از کارگری و کارفرمایی نقطه نظرات خود را پیرامون مشکلات کارخانجات، کارگران، تولید و نحوه محاسبه مالیات ارزش افزوده و عدم نقدینگی کارخانجات بیان کردند و فرهنگی از مرکز تحقیقات جامعه خواستار ارائه جمع بندی مطالب و نظرات مسائل کارگری در خصوص کسب و کار، جهت استفاده و تدوین در قوانین را خواستار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز