خبرگزاری کار ایران

۷ هزار و ۷۷۲ طلاق سال گذشته در آذربایجان شرقی ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۱۳۳

در سال ۹۲ میزان ثبت ولادت، فوت و طلاق به ترتیب ۱.۷، ۶.۹ و ۷.۱ درصد افزایش و میزان ثبت ازدواج، ۴.۸ درصد نسبت به سال ۹۱ کاهش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی از ثبت۷ هزار و ۷۷۲ طلاق در سال گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی جعفری آذر در جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال آذربایجان شرقی گفت: در سال ۹۲، همچنین ثبت ۲۲ هزار و ۷۰۵ فوت، ۶۹ هزار و ۸۴۰ مورد ولادت، ۴۴ هزار و ۴۳۸ مورد ازدواج در دفاتر ثبت احوال استان اعلام شده است.

وی گفت: میزان ثبت ولادت، فوت و طلاق به ترتیب ۱.۷، ۶.۹ و ۷.۱ درصد افزایش و میزان ثبت ازدواج، ۴.۸ درصد نسبت به سال ۹۱ کاهش داشته است.

جعفری آذر افزود: در پنج ماهه نخست سال جاری نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، میزان ثبت ولادت ۷.۱ درصد، فوت ۴.۸ درصد و طلاق ۷.۵ درصد افزایش و ثبت ازدواج ۸.۲ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی همچنین از ثبت ۹۹.۷ درصد از وقایع ولادت و ۹۹.۳ درصد از وقایع فوت استان در مهلت قانونی خبر داد و گفت: آذربایجان شرقی از این نظر رتبه اول کشوری را دارد.

وی با اشاره به سیاست‌های سازمان ثبت احوال برای اتقان اسناد هویتی، گفت: در این راستا اقدامات مختلفی از جمله ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد هویتی، راه‌اندازی شبکه استعلام، صدور شناسنامه مکانیزه، سامان‌دهی بیش از ۳۷۰ هزار سند راکد و ایجاد سامانه خدمات شهروندی از سوی اداره کل ثبت احوال استان انجام شده است.

جعفری آذر همچنین از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ثبت تغییر کد پستی در استان خبر داد و افزود: نتیجه خدمات الکترونیکی اداره کل ثبت احوال، ارایه خدمات سجلی در یک تا سه روز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز