خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

برنامه‌های گردشگری تبریز مقطعی و جزیره‌ای بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۴۱۱

تبریز می‌تواند بهشت گردشگران داخلی و خارجی باشد. / تاکنون نتوانسته‌ایم تبریز را آنطور که باید بشناسانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: متاسفانه برنامه خاصی برای گردشگری تبریز اندیشیده نشده و یا اگر برنامه‌ای وجود داشته مقطعی بوده و یا به صورت جزیره‌ای عمل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهرام دبیری با بیان اینکه وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی، تاریخی و گردشگری در تبریز می‌تواند این شهر را به بهشت گردشگران خارجی و داخلی تبدیل کند، افزود: معتقدم اگر بتوانیم از ظرفیت گردشگری تبریز به خوبی استفاده کنیم درآمد سرشاری نصیب شهر خواهد شد که می‌تواند تحول عظیمی در این شهر زیبا ایجاد کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به برگزاری هفته نکوداشت تبریز اظهار داشت: برنامه‌های متعدد و متنوع هفته نکوداشت تبریز گامی ارزشمند برای شناساندن بیشتر تبریز به اقصی نقاط کشور و جهان بوده و فرصتی نیز به وجود آورده تا سرمایه گذاران با فرصت‌های سرمایه گذاری در این کلانشهر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون نتوانسته‌ایم تبریز را آنطور که باید بشناسانیم گفت: هفته نکوداشت تبریز فرصتی فراهم می‌آورد تا تاریخ تبریز و توانمندی‌های این شهر بزرگ در زمینه‌های مختلف دوباره به جهانیان و مردم کشور و بخصوص به خود شهروندان و مسئولان شهر شناسانده شود.

دبیری با اشاره به مقوله صنعت گردشگری و رقابت شهرهای تاریخی جهان برای جذب هرچه بیشتر گردشگر گفت: با اینکه شهر تبریز از نظر وجود آثار باستانی، محلات قدیمی، خانه‌های قدیمی و زیبا، مساجد قدیمی و با اهمیت، موزه‌های متعدد، غذا‌ها، شیرینی جات و سوغاتی‌های بخصوص، صنایع دستی ارزشمند از شهرهای پرجاذبه به شمار می‌رود اما به دلیل اینکه نتوانسته‌ایم این داشته‌ها را به جهانگردان و گردشگران بشناسانیم متاسفانه نتوانسته‌ایم از ظرفیت گردشگری عظیم تبریز استفاده بهینه کنیم.

دبیری تأکید کرد: هفته نکوداشت که با پیشنهاد شهردار تبریز و حمایت شورا برگزار می‌شود برنامه‌ای مقطعی نیست و قطعا در سال‌های آینده نیز تداوم خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز