خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

۲۱ تعاونی جدید در آذربایجان شرقی افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۶۷

این تعاونی‌های جدید با سرمایه‌گذاری ۳۴۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال ۲۲۱ نفر را فراهم کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از افتتاح ۲۱ تعاونی با سرمایه‌گذاری ۳۴۰ میلیاردریالی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا میراحد حسینی که در دیدار جمعی از مدیران و نمایندگان بخش تعاون با استاندار آذربایجان شرقی سخن می‌گفت، اظهار داشت: این تعاونی‌های جدید با سرمایه‌گذاری ۳۴۰ میلیارد ریالی در استان در طول هفته دولت به بهره برداری رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: این تعاونی‌ها زمینه اشتغال ۲۲۱ نفر را فراهم کرده‌اند.

حسینی با بیان اینکه در حال حاضر ۴ هزار و ۵۰۰ تعاونی فعال در استان وجود دارد اظهار داشت: یک میلیون و ۵۷۴ هزار نفر از مردم استان عضو آن‌ها هستند.

وی افزود: از این تعداد تعاونی، یکهزار و ۳۷۰ مورد در بخش خدمات، یکهزار و ۷۳ مورد در بخش صنعت، ۵۴۵ مورد در بخش تعاونی، ۶۲۱ مورد در بخش مسکن و ساختمان، ۲۴ مورد در تعاونی دانش بنیان، ۲۷۰ مورد در تعاونی مصرف و پنج مورد در تعاونی‌های عمرانی و شهری فعالیت می‌کنند.

حسینی گفت: در این تعاونی‌ها ۵۵ هزار و ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند که ۸ / ۴ درصد جمعیت شاغلین استان را تشکیل می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز