خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز؛

دومین جانباز ۷۰درصد امروز از پایان نامه خود دفاع کرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۱۶۱

صبح امروز همچنین حاج حسین همتی جانباز جهادگر۷۰ درصد(قطع نخاعی) و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از پایان نامه‌اش در مقطع کار‌شناسی ارشد با حضور اساتید و داورانی از این دانشگاه و همچنین کریم مهری رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در محل خانه‌اش و در بستر بیماری دفاع کرد.

جانباز ۷۰ درصدی دوران دفاع مقدس و اولین دانش آموخته مقطع دکترای رشته مدیریت صنعتی، گرایش تولید وعملیات دانشگاه آزاد اسلامی تبریز امروز از رساله خود دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی هنرمند عظیمی، دانش آموخته رشته مدیریت صنعتی، با دفاع از رساله دکترای تخصصی خود با عنوان «اولویت بندی زنجیره‌­های تامین بر اساس معیار انعطاف­ پذیری با استفاده از محاسبه مساحت چند­ضلعی­‌ها­ در تصمیم­گیری چند شاخصه» از این دانشگاه فارغ التحصیل شد.

تعیین ابعاد انعطاف­ پذیری زنجیره تامین، اولویت­‌بندی زنجیره‌­های تامین با استفاده از روش‌های موجود برای تصمیم­گیری چند شاخصه و مقایسه نتایج حاصل از اولویت­‌بندی انعطاف­‌پذیری زنجیره‌­های تامین با روش محاسبه مساحت چندضلعی­‌ها و روش‌های موجود و پرکاربرد تصمیم­گیری چند شاخصه برخی از پارامترهای مورد بررسی این رساله است.

جلسه دفاع اولین دانش آموخته مقطع دکترای رشته مدیریت صنعتی، گرایش تولید و عملیات دانشگاه آزاد اسلامی تبریز۱۸ شهریورماه درسالن شمس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.

همین گزارش حاکی است حاج حسین همتی، دیگر جانباز جهادگر۷۰ درصد(قطع نخاعی) دانشجوی رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز نیز امروز به شیوه‌ای متفاوت از پایان نامه‌اش دفاع کرد.

وی که جانباز جهادگر۷۰ درصد(قطع نخاعی) است از پایان نامه خود در مقطع کار‌شناسی ارشد با حضور اساتید و داورانی از این دانشگاه و همچنین کریم مهری رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در محل خانه‌اش و در بستر بیماری دفاع کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز