خبرگزاری کار ایران

رئیس کارگروه خریداران بازار برق:

شفاف نبودن قوانین در فضای تجدید ساختار در صنعت برق مشکل ساز شده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۱۴

بازبینی گردش انجام فعالیت‌ها و بازنگری در برخی رویه‌های بازار برق، درجهت شفافیت بیشتر ضروری است.

رئیس کارگروه خریداران بازار برق در تبریز گفت: یکی از چالش های خریداران بازار برق شفاف نبودن قوانین در فضای تجدید ساختار در صنعت برق است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا خدابنده باز بینی گردش انجام فعالیت ها و بازنگری در برخی رویه های بازار برق را در جهت شفافیت بیشتر خواستار شد و افزود: کارگروه خریداران بازار برق یک بازوی تخصصی و کارشناسی برای نهادهای قانونی و تصمیم گیری به شمار می رود.

وی ادامه داد: این کارگروه به طور مستقل عمل می کند و هدف آن کمک به تسهیل معاملات بازار برق و توجه به نیاز های خریداران در بازار برق و بورس انرژی است.

خدابنده تصریح کرد: انتقال دانش و افزایش تجربیات برای رفع مشکلات خریداران بازار برق و شرکت های توزیع از مزایای جلسات و هم اندیشی های این کارگروه است.

خدابنده در خصوص فعالیت های کارگروه خریداران بازار برق گفت: سرفصل های دوره های آموزشی بورس برق تدوین شده که به زودی این دوره ها برگزار خواهد شد و همچنین حرکت های خوبی در زمینه لوازم اندازه گیری و میترینگ و توان راکتیو توسط کارشناسان شرکت های توزیع انجام شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۸۹ تصمیم گرفته شد تا برای تسهیل در روند پیگیری مسائل و مشکلات تخصصی بازار برق از طریق در سه کار گروه تولید کنندگان، خدمات انتقال و خریداران به صورت تفکیک شده مورد بررسی قرار گیرد که اعضای کارگروه خریداران را مدیران بازار برق شرکت های توزیع و برق منطقه ای تشکیل می دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز