خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه تبریز:

تجلیل از آزادگان بزرگداشت راه و روش ایثارگری است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۲۹۰

آزادگان پرچم سرافرازی ملت ایران هستند که با تأسی از مولای خود حضرت سجاد(ع) در عین اسارت ظاهری بر طاغیان زمان مستولی گشتند و ثابت نمودند که اراده انسان خدایی همواره بر قدرت های طاغوتی پیروز خواهد شد.

رییس دانشگاه تبریز گفت: تجلیل از آزادگان؛ بزرگداشت راه، روش و مرام ایثارگری است؛ البته در کنار آن باید از آفریندگان این راه نیز تقدیر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا پورمحمدی که در آیین تجلیل از آزادگان دانشگاه تبریز سخن می گفت اظهار داشت: آزادگان پرچم سرافرازی ملت ایران هستند که با تأسی از مولای خود حضرت سجاد(ع) در عین اسارت ظاهری بر طاغیان زمان مستولی گشتند و ثابت نمودند که اراده انسان خدایی همواره بر قدرت های طاغوتی پیروز خواهد شد.

وی افزود: امروز اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف به برکت جانفشانی جانبازان، ایثارگران، خون پاک شهیدان و خانواده‌های آنان بوده است که باید این ایستادگی، مقاومت و جانفشانی آنان به عنوان الگو به نسل های بعد منتقل شود.

پورمحمدی خاطرنشان کرد این ایام بهانه ای برای تقدیر از زحمات شما عزیزان است که در راه آرمان های انقلاب و امام خمینی(ره) ایستادگی کردید که ملت ایران وابسته استکبار جهانی و دشمنان نباشد و اکنون وظیفه تک تک ما است که از زحمات و تلاش‌های شما قدردانی کنیم.

یادآور می شود: همچنین در این دیدار آزادگان دانشگاه تبریز نیز ضمن قدردانی از توجه رییس دانشگاه تبریز در رسیدگی به مشکلات آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به ارایه نکته نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

در این مراسم، آزادگان دانشگاه تبریز شامل دکتر حسین ساعی، محمد بابائی، حسین عنصرودی، حسن فرازی شاهگلی، محمد رضا محمدی، یونس ناطوری و علیرضا جامع‌فر تجلیل شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز