خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز در دیدار با سفیر آفریقای‌جنوبی عنوان کرد:

تبریز از تجارب استادیوم‌سازی آفریقای‌جنوبی بهره می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۱۱۲

میزبانی موفق آفریقای جنوبی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ فوتبال، تقویت زیرساخت‌های متعدد شهرسازی در این کشور را در پی داشته و این ویژگی، به خصوص در زمینه تکنولوژی‌های استادیوم‌سازی می‌تواند، موضوع مهم همکاری دو طرف باشد.

شهردار تبریز در دیدار با سفیر آفریقای‌جنوبی بر آمادگی تبریز برای بهره‌گیری از تجارب استادیوم‌سازی آفریقای‌جنوبی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ صادق نجفی در دیدار با سفیر آفریقای جنوبی در کشورمان، ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی شهر تبریز و همچنین تجارب آفریقای جنوبی در احداثمراکز ورزشی را زمینه‌های ارزشمند و متقابل دو طرف برای اجرای همکاری‌های مستمر دانست.

وی زیرساخت‌های ورزشی آفریقای جنوبی را یادآور شد و افزود: میزبانی موفق آفریقای جنوبی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۰ فوتبال، تقویت زیرساخت‌های متعدد شهرسازی در این کشور را در پی داشته و این ویژگی، به خصوص در زمینه تکنولوژی‌های استادیوم‌سازی می‌تواند، موضوع مهم همکاری دو طرف باشد.

وی به ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهر تبریز اشاره کرد و افزود: هم اکنون ارزش تقاضای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهر تبریز حدود ۹۰ هزار میلیارد ریال است که از این میزان، ۳۰ هزار میلیارد ریال در دست اجرا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز