خبرگزاری کار ایران

جشنواره تابستانی منطقه آزاد ارس برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۸۰۷

برگزاری این جشنواره در شهریورماه فرصتی مناسب برای خرید کالا به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری جشنواره تابستانی در شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، بهرام سرمست گفت: جشنواره تابستانی ارس فرصت طلایی برای بهره مندی گردشگران از مزیت های ارس در تمامی ایام هفته است.

وی افزود: برگزاری جشنواره خرید تابستانی در شهریور ماه امسال در دومین نشست شورای هماهنگی توسعه گردشگری منطقه آزاد ارس تصویب شده و آمادگی های لازم جهت اجرای آن انجام شده است.

سرمست گفت: با توجه به ازدحام فوق العاده گردشگران در ایام تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی های لازم برای بهره مندی گردشگران از مزیت های خرید کالا از مراکز تجاری ارس در اواسط هفته انجام شده است.

وی همکاری دست اندرکاران تاسیسات گردشگری و بازاریان را حلقه اتصال توسعه صنعت گردشگری منطقه آزاد ارس دانست و گفت: جشنواره خرید تابستانی فرصت مناسبی برای جذب مسافران و گردشگران داخلی در روزهای غیر ازدحام و اواسط هفته بوده و زمینه توسعه بازارها و مراکز خرید را فراهم می کند.

سرمست افزود: شناسایی نقاط ضعف و طرح مسایل مربوط به دست اندرکاران تاسیسات گردشگری منطقه از جمله اقداماتی است که در جهت بهبود وضعیت این اماکن برنامه ریزی شده و اجراء می شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به بازخوردهای مناسب این نشست ها، برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی ویژه مدیران و پرسنل مراکز اقامتی و پذیرایی، طراحی و نصب تابلوهای اطلاع رسانی و استقرار راهنمایان گردشگری در مبادی ورودی منطقه را حاصل اقدامات اخیر و استفاده از پتانسیل های بخش خصوصی برای گسترش خدمات را از اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی، اجتماعی و گردشگری بیان کرد.

دومین نشست شورای هماهنگی توسعه گردشگری منطقه آزاد ارس با حضور مسئولین هنگ مرزی، نیروی انتظامی، پلیس راه، اداره اماکن عمومی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر جلفا و جمعی از دست اندرکاران صنعت گردشگری در محل هتل آپارتمان ارس به ریاست معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس برنامه ریزی و برگزار شد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز