خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

قلب شهروندان تبریزی در غزه می‌تپد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۲۱۸

خواهرخواندگی تبریز به عنوان اولین پایتخت جهان تشیع و شهر غزه به عنوان نماد مقاومت و ایثار و پایداری همزمان با جنگ دوم غزه با اسرائیل منعقد شد.

شهردار تبریز تأکید کرد: قلب شهروندان تبریزی در غزه می‌تپد.

صادق نجفی در پی کشتار مردم غزه از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی، در گفتگو با ایلنا ضمن ابراز همدردی خواستار حمایت آحاد شهروندان و مسلمانان روزه دار از مردم بی‌دفاع فلسطین شد و گفت: دل‌های همه ما از جنایایت رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه داغدار و مجروح است و ما از تمامی مجامع بین المللی می‌خو‌اهیم از مردم مظلوم غزه حمایت کنند تا با این کار بتوانند حداقل وظیفه انسانی خود را در قبال شهروندان غزه به انجام رسانند.

شهردار تبریز به خواهر خواندگی شهر تبریز و غزه اشاره کرد و افزود: به نمایندگی از شهروندان تبریز، انزجار خود را از جنایت ننگین رژیم ددمنش صهیونیستی اعلام داشته و ضمن همدردی با خانواده معظم شهدای غزه و مردم بی‌پناه فلسطین حمله به شهروندان بیگناه و تخریب اماکن و خانه‌ها را به شدت محکوم می‌کنم.

نجفی روز جهانی قدس و طنین فریادهای یکپارچه مسلمان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را یاد آور شد و افزود: این اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی نه تنها در تقابل با تمامی تعالیم و آموزه‌های دینی انبیاء بزرگ الهی(ع) است بلکه با تمام اصول انسانی و اخلاقی نیز در تضاد آشکار است و شهروندان تبریزی هر زمان و به ویژه در روزقدس امسال انزجار خود را از تمامی مستکبران و در راس آن اسراییل جنایتکار اعلان خواهند داشت.

شهردار تبریز در خاتمه تأکید کرد: در شرایط فعلی حمایت از شهروندان غزه از هر زمان دیگر نیازمند نگاه و توجه جدی مجامع بین المللی است.

موضوع خواهرخواندگی تبریز با غزه به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به این منطقه از سوی سومین شورای اسلامی شهر تبریز مورد تأکید و تصویب قرار گرفت و خواهرخواندگی تبریز به عنوان اولین پایتخت جهان تشیع و شهر غزه به عنوان نماد مقاومت و ایثار و پایداری همزمان با جنگ دوم غزه با اسرائیل منعقد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز