خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

قرآن عظیم‌ترین و مستحکم‌ترین پشتوانه‌ی دنیوی و اخروی انسان‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۱۳۲

قرآن مایه هدایت بشر به بهترین راه‌هاست و انسان را از کجروی‌ها و از حسد، نفاق، دورویی، دروغ و از دیگر صفات نکوهیده باز می‎‌دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: قرآن عظیم‌ترین و مستحکم‌ترین پشتوانه‌ی دنیوی و اخروی انسان‌ها و شفا دهنده روح و جسم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در آیین افتتاح نمایشگاه قرآن کریم تبریز اظهار داشت: نمایشگاه‌های قرآن کریم عامل موثری در تریج فرهنگ قرآنی و انس جوانان با قرآن کریم و مقابله با تهاجم فرهنگی مبتذل غرب است.

امام جمعه تبریز افزود: در صورت عمل به آیات الهی و پیاده کردن احکام قرآنی دیگر معضلات اجتماعی و ناهنجاری‌های اقتصادی و فرهنگی در جامعه اسلامی رنگ خواهد باخت.

وی با بیان اینکه انس با قرآن مقدمه عمل به دستورات الهی است و تدبر در آیات آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: قرآن مایه هدایت بشر به بهترین راههاست و انسان را از کجروی ها و از حسد، نفاق، دورویی، دروغ و از دیگر صفات نکوهیده باز می دارد.

آیت الله شبستری با اشاره به تاکید قرآن به ازدواج و دوری از گناهان خاطر نشان کرد: جوانان باید برای ازدواج رغبت بیشتری از خود نشان دهند و دستورات قرآن را در این خصوص راهنمای خود قرار دهند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مقدمات ازدواج جوانان باید فراهم باشد، اظهار کرد: ازدواج آسان، به موقع و بادوام با رعایت حقوق اسلامی جامعه را به سوی سلامت رهنمون می سازد.

آیت الله مجتهد شبستری تاکید کرد: با فراهم آمدن ازدواج آسان و جامعه سالم، خانواده ها با آسایش و مودت باهم زندگی پایداری را خواهند داشت.

وی عمل به آموزه‌های قرآن را موجب فلاح و رستگاری و حیات شرافتمندانه انسانها برشمرد.

گفتنی است نمایشگاه قرآن کریم تبریز تا بیست و سوم تیرماه جاری از ساعت ۱۸ الی ۲۳ در محل سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین­المللی تبریز برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز