خبرگزاری کار ایران

فرماندار مرند:

استفاده بهینه از اوقات فراغت از دغدغه‌های خانواده‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۹۹۹

برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نوعی سرمایه‌گذاری است.

فرماندار ویژه شهرستان مرند گفت: استفاده بهینه از اوقات فراغت یکی از دغدغه های خانواده هاست که باید مسئولان با پرداختن جدی به این امر و برنامه ریزی منظم در این راستا گام بردارند.

به گزارش ایلنا، تقی کرمی در جلسه ستاد اوقات فراغت جوانان با تاکید بر توجه همه مسوولان براهمیت مسایل جوانان اظهار داشت: اوقات فراغت یکی از مسائل مهمی است که شناخت نیازمندی ها و برنامه ریزی صحیح در این حوزه موجب بروز استعداد ها و خلاقیت در بین جوانان و نوجوانان می شود.

وی هدف از تشکیل این جلسات را ساماندهی اوقات فراغت دانست و گفت: برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان نوعی سرمایه گذاری است.

فرماندار مرند با تاکید بر همکاری کلیه دستگاه های اجرایی افزود: دستگاه های اجرایی شهرستان باید امکانات لازم را در اختیار ستاد اوقات فراغت قرار دهند تا مطلوبترین و باکیفیت ترین خدمات برای جوانان ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده، دستگاه های مختلف باید برنامه های خود را ارائه دهند تا هم پوشانی نداشته و باعثایجاد هم افزایی شود.

کرمی بر جذابیت برنامه های ارایه شده تاکید کرد و گفت: برنامه ها باید هم از لحاظ محتوا دارای تنوع باشد و هم در ارتقا مهارت‌های جوانان موثر واقع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز