خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

راهپیمایی روز جهانی قدس باید به بهترین شکل برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۹۷۲

جلسه ستاد برنامه‌ریزی روز جهانی قدس آذربایجان شرقی برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخی قاطع به ددمنشی‌های این رژیم جعلی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سعید شبستری خیابانی روز گذشته در جلسه ستاد برنامه‌ریزی روز جهانی قدس، این روز را یکی از یادگارهای مهم امام راحل برای تمامی مسلمانان جهان یاد کرد و با اشاره به دور جدید حملات و جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم غزه، افزود: روز قدس باید به بهترین شکل ممکن جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین گرامی داشته شود.

وی با تاکید بر این که استکبار جهانی هیچ گاه از دشمنی و غرض‌ورزی با نظام جمهوری اسلامی دست برنمی‌دارد، یادآور شد: اگر امروز پرونده هسته‌ای بهانه مخالفت و ضربه زدن به نظام قرار گرفته است، بی‌تردید با حل و فصل این موضوع مباحثدیگری همچون حقوق بشر و حقوق زنان دستاویز خواهد شد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی تکیه به مردم را راهکار مناسب و اصلی برای برون‌رفت کشور از مشکلات مختلف اقتصادی و اجتماعی برشمرد و گفت: امروز در وضعیت بسیار حساس و ویژه تاریخی قرار داریم و حضور مردم در صحنه ضروری است.

وی همگرایی و انسجام بین گروه‌ها و سلایق مختلف را از جمله زمینه‌های رشد و شکوفایی کشور خواند و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با کارگزاران نظام، اظهار کرد: باید تمام سلایق فکری و سیاسی در مسیر انقلاب و رهبری حرکت کنند و توصیه‌ها و رهنمودهای ایشان را سرلوحه و محور فعالیت‌های خود قرار دهند.

شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس نکوداشت اهداف والای امام خمینی(ره) است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی هم در این جلسه شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را نکوداشت آرمان‌ها و اهداف والای امام خمینی(ره) دانست و گفت: پاسداری و برجسته‌سازی آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی از جمله رسالت‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که بر این اساس تمامی تلاش خود را به کار می‌گیریم تا روز جهانی قدس امسال باشکوه‌تر و بهتر از سال‌های گذشته در سراسر استان برگزار شود.
حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده زمینه‌سازی برای حضور حداکثری و گسترده آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را مورد تاکید قرار داد و افزود: حضور آحاد مردم در صحنه در برهه‌های مختلف تاریخی از عوامل مهم و تاثیرگذار در تثبیت انقلاب اسلامی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس می‌تواند در حمایت از آرمان‌های بحق مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین نقش بسیار موثری داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز