خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

اجرای درست قانون مشاغل سخت و زیان‌آور را خواستاریم

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۹۵۱

سومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان آذربایجان شرقی با حضور اعضای این شورا در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز برگزار شد.

استاندار آذربایجان شرقی خواستار اجرای اجرای درست قانون مشاغل سخت و زیان‌آور شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، اسماعیل جبارزاده که در سومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان آذربایجان شرقی سخن می گفت اظهار داشت: نیت قانون‌گذار نباید در مرحله اجرا نادیده گرفته شود.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که این قانون با در نظر گرفتن منافع کارفرما و کارگر به نحو احسن اجرا شود و مطمئنا اگر این قانون به درستی اجرا شود هر دو طرف راضی خواهند بود.

استاندار آذربایجان شرقی بررسی قوانین موجود حاکم بر صنعت و تولید را یکی از وظایف شورای گفت‌وگو برشمرد و گفت: موانع و مشکلاتی که در قوانین وجود دارد احصا کرده و پیشنهاد اصلاح آنها را به مراجع تصمیم‌گیر اعلام می‌کنیم.
جبارزاده، بررسی کارشناسی موانع قانونی، تبعات اجرای قوانین و پیشنهادهای مشخص برای اصلاح نواقص قانونی را وظیفه این کمیته اعلام کرد.

وی در این راستا تشکیل کمیته حقوقی شورای گفت‌وگو را پیشنهاد کرد که مورد موافقت اعضای این شورا قرار گرفت.

این گزارش حاکی است سومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان آذربایجان شرقی با حضور اعضای این شورا در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز برگزار شد.

در این جلسه مسایل و مشکلات مالیاتی واحدهای صنعتی و تولیدی و نحوه اجرای تبصره ۲ ماده ۷۶ قانون تامین اجتماعی در خصوص مشاغل سخت و زیان‌آور مورد بحثو بررسی قرار گرفت.

همچنین از سوی اتاق بازرگانی و اتاق تعاون استان، هشت نفر از نمایندگان بخش خصوصی و تعاونی استان در این جلسه معرفی و با موافقت اعضای شورای گفت‌وگو به عضویت دایمی این شورا درآمدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز