خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی:

دفاتر شهرستانی خانه کارگر آذربایجان شرقی آغاز به کار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۳۴۲

اولین شعبه خانه کارگر آذربایجان شرقی به زودی در شهرستان سراب فعالیت خود را آغاز می کند / خانه کارگر آذربایجان شرقی بیش از ۱۵۰ هزار عضو دارد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی از آغاز به کار دفاتر شهرستانی این نهاد کارگری در شهرستان های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریم صادق زاده که در دیدار با رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی سخن می گفت خاطرنشان کرد: اولین دفتر شهرستانی خانه کارگر در آذربایجان شرقی در شهرستان سراب افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر خانه کارگر آذربایجان شرقی بیش از ۱۵۰ هزار نفر نفر عضو دارد.

صادق زاده با بیان گزارشی از فعالیت های خانه کارگر تبریز تأکید کرد: تا جایی که توانسته‌ایم مانع سیاسی شدن خانه کارگر شده ایم و همواره به دنبال ایجاد بسترهای رفاهی برای خانواده بزرگ کارگری استان بوده ایم.

وی اهداف مشترک بین بانک توسعه تعاون و خانه کارگر در ارایه خدمات به قشر کارگران را مشترک خواند و افزود: تشکیلات خانه کارگر آمادگی دارد تا زمینه تعامل و همکاری بیش از پیش بین این تشکیلات و بانک توسعه تعاون را فراهم آورد.

- پیشرفت های خانه کارگر تبریز چشمگیر است

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی نیز در این دیدار پیشرفت‌های خانه کارگر تبریز را چشمگیر خواند.

غفور اصغر رضایی همچنین از آمادگی این بانک به منظور ارایه خدمات ویژه به اعضای خانه کارگر تبریز خبر داد و گفت: بانک توسعه تعاون با محوریت حمایت از کار و تولید آمادگی دارد تا در قالب انعقاد تفاهم نامه امکان ارایه خدمات ویژه را به اعضای خانه کارگر تبریز را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه بانک توسعه تعاون به عنوان بانکی ۱۰۰ درصد دولتی رویکرد اصلی‌اش توسعه بخش تعاون و ارایه خدمات به خانواده این بخش است، اظهار داشت: ارایه خدمات به سایر بنگاه‌های اقتصادی از جمله بخش خصوصی نیز در دستور کار این بانک قرار دارد.

- خانه کارگر مامنی برای دفاع از حقوق قشر زحمت کش کارگر است

رضایی، خانه کارگر را مامنی امن برای دفاع از حقوق قشر زحمت کش کارگر خواند و گفت: خانه کارگر تبریز نیز در سایه مدیریت صحیح و مبتنی بر توان نیروهای خلاق و ایده پرداز خوشبختانه جایگاه بسیار خوبی نسبت به سال‌های نخست تاسیس این خانه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز