خبرگزاری کار ایران

نجاتگران آذربایجان شرقی به ۳فقره حادثه جاده‌ای امدادرسانی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۰۸۶

برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید با ریو درمرند، واژگونی خودروی سواری پژو ۲۰۶ درشبستر و برخورد خودروی تویوتا باموتور سیکلت درهریس شامل این حوادثبودند.

نجاتگران پایگاههای میان جاده‌ای جمعیت هلال احمراستان آذربایجان شرقی به ۳ فقره حادثه در روز گذشته شنبه ۶اردیبهشت امدادرسانی کردند.
به گزارش ایلنا برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید با ریو درمرند، واژگونی خودروی سواری پژو ۲۰۶ درشبستر و برخورد خودروی تویوتا باموتور سیکلت درهریس شامل این حوادثبودند.
برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید با ریو درمرند
دراین حادثه که درمحورمرند - تبریز، روبروی پلیس راه اتفاق افتاده بود دودستگاه خودروی سواری پراید باریو برخورد کرده بودند که ۳ نفراز مصدومان آن توسط نجاتگران پایگاه شهید اوهانی مرند به مراکز درمانی انتقال یافتند.
واژگونی خودروی سواری پژو ۲۰۶ درشبستر
در حادثه دیگری یکدستگاه خودروی سواری پژو۲۰۶ درجاده تبریز - صوفیان، ۵کیلومتری صوفیان دچارواژگونی شده بود که توسط نجاتگران پایگاه میان جاده‌ای شهدای سفیدکمر شهرستان شبستر امدادرسانی شده و۲نفراز سرنشینان آن نجات یافتند.
برخورد خودروی تویوتا باموتور سیکلت درهریس
درآخرین حادثه گزارش شده که حوالی ظهر روزشنبه درمحور تبریز –اهربه طرف شهرستان هریس رخ داده بود یکدستگاه موتور سیکلت با خودروی تویوتا برخورد کرده بود که دراین حادثه ۲نفر دچار حادثه شده بوند که توسط نجاتگران پایگاه بیلوردی هریس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز