خبرگزاری کار ایران

یادواره سرداران وشهدای سنگرسازان بی‌سنگر جهادسازندگی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۳۳۴

شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ کیان و دستاوردهای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران باشیم.

رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از برگزاری یادواره سرداران و شهدای سنگرسازان بی‌سنگر تیپ پشتیبانی و مهندسی جنگ ۵۷ فجر جهادسازندگی آذربایجان شرقی، در روز پنج شنبه یازده اردیبهشت ماه در تبریز خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا کریم شعبانی که در جلسه هماهنگی برگزاری این یادواره سخن می‌گفت، اظهار داشت: این یادواره با هدف ارج نهادن به حماسه آفرینی‌های رزمندگان جهادسازندگی آذربایجان شرقی در دوران ۸ سال دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی گفت: با توجه به اینکه پاسداشت مقام شامخ شهدا از وظایف تمامی دستگاههای اجرایی و مردم به شمار می‌رود به همین منظور این یادواره، برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سنگرسازان بی‌سنگر دوران دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود.
شعبانی با بیان اینکه شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ کیان و دستاوردهای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران باشیم افزود: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون شهدا بوده و همچنین، عظمت انقلاب اسلامی مدیون خون شهدایی است که در هشت سال دفاع مقدس خالصانه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کردند.
وی با اظهار این مطلب که در عنوان سال جدید توسط مقام معظم رهبری، مدیریت جهادی از شروط تحقق حماسه اقتصادی و فرهنگ شمرده شده است لذا جهادگران مثل گذشته با روحیه جهادی وارد صحنه خواهند شد، اضافه کرد: شهداء دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات و تنها با توکل به خدا و همت و تلاشی مضاعف در برابر اشغالگران بعثی ایستادند و اکنون نیز همه ما باید تمام توان خود را برای تحقق آرمان‌های شهدا در سنگر اقتصادی بکار بندیم و به جرات می‌توان گفت که توفیق بسیاری ازعملیات‌ها، مرهون تلاش عاشقانه جهادگران بوده و نقش نیروهای مهندسی جهاد در حفظ پیروزی‌های رزمندگان اسلام درآن سال‌ها غیر قابل توصیف بوده و بدیهی است بزرگداشت فداکاری‌های دلیرمردان جهادگر آذربایجان شرقی در سالهای جبهه وخون، بهانه‌ای برای مرور مجدد چهره‌های همیشه متبسم آن یاران سفرکرده به شمار می‌آید و می‌تواند، گام کوچکی در راستای آشنایی نسل جوان با ایثارگری‌های آن انسان‌های بزرگ تلقی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز