خبرگزاری کار ایران

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

مشکلات اقتصادی کشور با تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب رفع خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۲۱۹

طرح موضوع اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب و ورود معظم له به موضوع اقتصاد، اهمیت و حساسیت این بخش را نشان می‌دهد.

ایلنا: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: مشکلات اقتصادی کشور با تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب رفع خواهد شد.
به گزارش ایلنا حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی در مراسم صبحگاه و دیدار نوروزی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با کارکنان، مدیران سازمان و ادارات تابعه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر و به دلیل اهمیت موضوع اقتصاد در جامعه، عنایت و توجه خاصی به این بخش داشته و در نامگذاری سال‌های اخیر نیز اشاره مستقیم به این امر داشتند افزود: طرح موضوع اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب و ورود معظم له به موضوع اقتصاد، اهمیت و حساسیت این بخش را نشان می‌دهد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال در حرم رضوی، اظهار داشت: تکیه بر توانایی‌های داخلی، حمایت از تولید، خودکفایی، مردم محوری، اصلاح الگوی مصرف، فساد ستیزی و مدیریت جهادی از لازمه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی با بیان اینکه همه مشکلات اقتصادی کشور با اجرای دقیق فرمایشات معظم له رفع خواهد شد افزود: در کنار رفع مشکل اقتصادی کشور، مشکلات فرهنگی نیز که یکی از دغدغه‌های رهبری است، که بایستی برطرف شود.
حجت الاسلام والمسلمین نجفی بر رعایت سبک و الگوی اسلامی جهت تحقق فرهنگ مورد مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: امیدوارم بتوانیم با بهره گیری از فرمایشات راه گشای معظم له بتوانیم قدمهای موثری در پیشبرد فرهنگ عمومی جامعه داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز