خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

باید تلاش کنیم مسافران نوروزی با رضایت کامل آذربایجان شرقی را ترک کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۸۸۶

از همه دستگاه‌ها انتظار داریم در تمام طول سال به وظایف ذاتی خود عمل کنند، البته طبیعی است که در ایامی مانند نوروز فعالیت آن‌ها باید پررنگ‌تر باشد. / باید واقعیت‌ها را به مردم نشان دهیم، قصد نداریم آمار غیرواقعی ارایه کنیم.

ایلنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: باید تلاش کنیم مسافران نوروزی با رضایت کامل استان را ترک کنند، چرا که رضایت آن‌ها موجب رونق گردشگری می‌شود.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " محمدصادق پورمهدی " در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان، اظهار داشت: از همه دستگاه‌ها انتظار داریم در تمام طول سال به وظایف ذاتی خود عمل کنند، البته طبیعی است که در ایامی مانند نوروز فعالیت آن‌ها باید پررنگ‌تر باشد.
وی با تاکید بر اینکه به نظافت ورودی شهر‌ها حساسیت داریم، از فرمانداران و شهرداران استان خواست در تحقق این امر جدیت داشته باشند.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه صداقت در اطلاع‌رسانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید واقعیت‌ها را به مردم نشان دهیم، قصد نداریم آمار غیرواقعی ارایه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی باید متناسب با فعالیت‌ها و خدمات باشد، مبادا مردم بین تبلیغات و عملکرد ما تناقض ببینند.
پورمهدی همچنین تصریح کرد: مردم باید بدانند که مسوولان همواره در کنار آنان هستند و برای حل مشکلات تلاش می‌کنند.
وی با اشاره به اهمیت برخوردهای اولیه با مسافران نوروزی، خواستار فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه برخورد با مسافران شد.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حضور برخی گردشگران در نقاطی که دور از خدمات گردشگری هستند، گفت: برخی مسافران با اطلاعاتی که دارند در این نقاط حضور می‌یابند که ممکن است برخی اتفاقات ناگوار هم برای آن‌ها بیفتد؛ لذا دستگاه‌های مسوول باید این نقاط را نیز به دقت رصد کنند.
وی بر اهمیت بازرسی از خدمات نوروزی تاکید کرد و افزود: در این زمینه باید از خودکنترلی استفاده کنیم، یعنی افرادی از هر صنف بر خدمات آن صنف نظارت کنند؛ البته هدف از این بازرسی‌ها، مچ‌گیری و درگیری نیست و بازرسان تنها باید به ارایه گزارش اکتفا کنند.
پورمهدی همچنین از صدا و سیمای استان خواست خدمات گردشگری و نوروزی دستگاه‌ها را با تولید برنامه‌های مختلف به اطلاع مردم برساند.
در این جلسه همچنین مدیران دستگاه‌های مختلف استان گزارشی از اقدامات خود در زمینه خدمات نوروزی ارایه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز