خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

رفع معضلات فرهنگی جامعه، عزم و اراده ملی می‌طلبد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۸۸۵

باید نهاد‌ها و ارگان‌های فرهنگی و اجتماعی با همراهی مردم و با تمام قوا و امکانات برای مقابله با چنین هجمه‌هایی وارد میدان شوند.

ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: رفع معضلات پیچیده فرهنگی جامعه عزم و اراده ملی و همگانی می‌طلبد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " سعید شبستری خیابانی " در جمع نخبگان بسیجی ناحیه غدیر تبریز، با اشاره به اینکه مهم‌ترین مشکل کشور ناتوی فرهنگی دشمن است، افزود: باید نهاد‌ها و ارگان‌های فرهنگی و اجتماعی با همراهی مردم و با تمام قوا و امکانات برای مقابله با چنین هجمه‌هایی وارد میدان شوند.
وی گفت: رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی جامعه بدون عزم عمومی ممکن نیست و با احساس مسوولیت باید بتوانیم مشکلات اجتماعی را حل و فصل کنیم.
شبستری نقش جوانان در توسعه و پیشرفت کشور را بسیار مهم خواند و از جوانان نخبه بسیجی درخواست کرد با همراهی دستگاه‌های فرهنگی وارد کارزار مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان شوند.
وی با بیان اینکه انگیزه حضور جوانان مومن در عرصه‌های مختلف انقلاب، الهی و اعتقادی بود، گفت: جوانان در طول تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با انگیزه‌ای راسخ و اعتقادی قوی توانستند بر مشکلات مختلف غلبه کنند.
شبستری با اشاره به برخی معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد در میان جوانان، یادآوری کرد: آمار‌ها بیانگر زنگ خطری است که همه متولیان فرهنگی کشور از جمله رسانه‌ها و صدا وسیما باید به این معضل توجه ویژه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز