خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی:

پیش نویس تدوین شده برای طرح تولید یونجه در آذربایجان شرقی نیازمند بازنگری مجدد است

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۱۸۳

این اقدام ضروری است تا با لحاظ نمایی الگوی کشت وقابلیت‌های تولیدی مناطق مختلف استان باز تعریف شده و بتواند در بومی سازی آن تاثیر مطلوبی را در کمیت وکیفیت محصول تولیدی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی ازخود برجای بگذارد.

ایلنا: رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی ومنابع طبیعی آذربایجان شرقی پیش نویس تدوین شده برای طرح تولید یونجه در استان را نیازمند بررسی و بازنگری مجدد دانست.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسن منیری فر، که در همایش دو روزه بررسی دستورالعمل کاشت و تولید یونجه علوفه‌ای در استان آذربایجان شرقی سخن می‌گفت افزود: این اقدام ضروری است تا با لحاظ نمایی الگوی کشت وقابلیت‌های تولیدی مناطق مختلف استان باز تعریف شده و بتواند در بومی سازی آن تاثیر مطلوبی را در کمیت وکیفیت محصول تولیدی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی ازخود برجای بگذارد.
وی با اشاره به اینکه محصول یونجه حلقه بسیار مهم در چرخه دام وصنعت است، گفت: یونجه جزئی از کشاورزی پایدار است که می‌تواند موجبات حاصلخیزی خاک را نیز فراهم سازد.
همایش دو روزه بررسی دستورالعمل کاشت و تولید یونجه علوفه‌ای در استان آذربایجان شرقی با مشارکت سازمان بسیج مهندسین کشاورزی کشور و سازمان جهادکشاورزی استان در سالن همایش‌های سپاه عاشورا برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز