خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

مردم آذربایجان شرقی در اعلام تخلفات اقتصادی مشارکت موثری داشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۱۲۷

حاصل بررسی شکایات، تشکیل ۳ هزار و ۳۶۴ فقره پرونده تخلفاتی در ۱۱ ماه سال‌جاری بوده است.

ایلنا: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: مشارکت مردم استان دراعلام تخلفات اقتصادی در تنظیم بازار و جلوگیری از تخلفات اقتصادی موثر و قابل تقدیر است.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدجعفر عظمایی در گفتگو با خبرنگاران اضافه کرد: در این چارچوب رسیدگی به شکایات حضوری مردم در ۱۱ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۱ افزایش قابل توجهی داشته است.
وی با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۶۵۰ مورد شکایت حضوری مردمی توسط این سازمان ثبت شده است، میزان افزایش در این حوزه را نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد عنوان کرد و افزود: افزایش میزان رسیدگی به این شکایت‌ها هم راستا با اهداف و اجرای وظایف ذاتی معاونت نظارت و بازرسی سازمان و در حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.
عظمایی با اشاره به اینکه ۳۲ درصد شکایات منجر به سازش طرفین شده است، افزود: حاصل بررسی شکایات، تشکیل ۳ هزار و ۳۶۴ فقره پرونده تخلفاتی در ۱۱ ماه سال‌جاری بوده است.
وی نظارت بر فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، تقویت و بهبود عملکرد ستاد خبری سازمان و تعامل بیشتر با مردم را از وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برشمرد.
عظمایی افزود: سامانه تلفنی ۱۲۴ به عنوان پل ارتباطی بین مردم و سازمان است که در ۱۱ ماه امسال بالغ بر ۱۱ هزار مورد گزارش از طریق این سامانه دریافت و توسط کار‌شناسان و بازرسان مورد رسیدگی قرار گرفته که ۶ هزار و ۳۷۰ مورد آن گزارشات ناظرین افتخاری، یک هزار و ۶۵۰ مورد گزارش حضوری مردمی و ۲ هزار و۹۷۹ مورد گزارشات تلفنی بوده است.
عظمایی با اعلام آمادگی کامل بازرسان معاونت نظارت و بازرسی این سازمان برای دریافت و رسیدگی به شکایات حضوری و تلفنی مردم، از تمام متصدیان واحدهای صنفی استان خواست نسبت به درج قیمت مصرف کننده بر روی کالا‌ها و رعایت درصد سود قانونی و ارایه فاکتور اهتمام ورزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز