خبرگزاری کار ایران

کمیته امداد دست همه موسسات خیریه را می‌فشارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۶۳۰

نگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) به سایر موسسات خیریه، نگاه همکاری، تعامل، همبستگی، هم افزایی و هدفمندسازی است که کمیته امداد در این خصوص، دست همه مدیران موسسات خیریه را می‌فشارد و آماده همکاری با سایر موسسات است.

ایلنا: مدیرکل هماهنگی با شبکه‌های مردمی و موسسات عام المنفعه کمیته امداد امام خمینی(ره) از همکاری، تعامل و همبستگی بیش از پیش کمیته امداد با سایر موسسات خیریه خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حمید نصیری روز چهارشنبه در آیین نکوداشت خیرین آذربایجان شرقی اظهار داشت: نگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) به سایر موسسات خیریه، نگاه همکاری، تعامل، همبستگی، هم افزایی و هدفمندسازی است که کمیته امداد در این خصوص، دست همه مدیران موسسات خیریه را می‌فشارد و آماده همکاری با سایر موسسات است.
وی افزود: در این راستا کمیته امداد برای توانمندسازی نیازمندان محروم‌ترین مناطق کشور در ۱۳ استان کشور ستادهای توانمندی ایجاد کرده تا از طریق این ستاد‌ها برخی از مسائل و مشکلات موجود نیازمندان از جمله مسئله مسکن، ازدواج و سایر مسائل فرهنگی حل و برطرف شود.
نصیری به ایجاد شبکه نیکوکاری مردمی در محلات کشور اشاره کرد و افزود: شناسایی نیازمندان واقعی با نظر معتمدان محل، شناسایی نیکوکاران و جذب آن‌ها، شناسایی نیروهای افتخاری و جذب آن‌ها و رفع مشکلات نیازمندان در محله از جمله کارکرد‌های مراکز و شبکه‌های نیکوکاری است.
وی همچنین ادامه داد: احیای حقوق همسایگی و تقویت ارتباطات درون محله‌ای، حل مشکلات محله در محله، توانمندسازی فردی و محلی و ارتقاء کارکرد مسجد در محله از جمله کارکردهای این طرح به شمار می‌رود.
مدیرکل هماهنگی با شبکه‌های مردمی کمیته امداد در ادامه به ویژگی‌های شبکه نیکوکاری اشاره کرد و گفت: این شبکه یک شبکه اجتماعی است که به دو صورت فیزیکی و مجازی تشکیل می‌شود. شبکه‌ای انسانی، مردمی و فراجناحی است و مردم در آن تصمیم گیری کرده، عملیات انجام می‌دهند و نظارت می‌کنند و کمیته امداد نیز نقش پشتیبانی کننده دارد.
وی همچنین ادامه داد: مردم با چهار نوع ارائه کمک نقدی، ارائه کمک کالایی، داوطلبانه و حضوری کار مرتبط با شغل خود همکاری می‌کنند یا به صورت ارائه تخفیف نیکوکارانه خواهد بود.
نصیری در ادامه افزود: در شبکه مجازی محله‌های جهانی دیده شده و این شبکه شبکه‌ای ایرانی و اسلامی است که هنوز رونمایی نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز