خبرگزاری کار ایران

مشکل یخ زدگی مخازن آب روستایی اسکو رفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۶۱۰

با افتتاح و بهره برداری از مجتمع آبرسانی قندیلو ۱۵ لیتر آب آشامیدنی در ثانیه به شبکه ابرسانی روستا‌های اوچ تپه، آشستان، آقچه کهل، کوهدل و قندیلو تزریق خواهد شد که با بهره برداری کامل از شبکه لوله گذاری آن، مشکل یخ زدگی مخازن و لوله‌های بدون حفاظ در فصول سرد سال به کلی مرتفع خواهد شد.

ایلنا: فرماندار شهرستان اسکو در نشست مشترک خود با مدیر عامل شرکت آبفار آذربایجان شرقی از رفع مشکل کمبود آب شرب روستایی در سطح این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مرتضی علیخانی با اشاره به واقع شدن روستاهای بخش مرکزی در نقاط کوهستانی و سرد سیر از قطعی آب شرب در این روستا‌ها انتقاد کرد و گفت: علیرغم وجود آب شرب کافی در نقاط کوهستانی و برف گیر همه ساله به علت برودت هوا شاهد یخ زدگی مخازن آب در فصول سرد سال در برخی از این روستا‌ها هستیم که این مسئله موجبات نارضایتی اهالی این روستا‌ها را موجب شده است.
فرماندار شهرستان اسکو به رفع کامل مشکل کمبود آب شرب در روستا‌های بخش ایلخچی اشاره کرد و گفت: با حفر چاه جدید در ایستگاه پمپاژ شماره ۲ و ۳ مجتمع آبرسانی روستایی ایلخچی مشکل کمبود آب در فصول گرم سال در روستا‌های این بخش مرتفع شده است.
مدیر عامل شرکت آبفار استان آذربایجان شرقی هم به پیشرفت فیزیکی مجتمع آبرسانی قندیلو در بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: حدود ۳۵ درصد از پروژه مجتمع آبرسانی قندیلو تکمیل شده که با تخصیص اعتبارات کافی در سال مالی ۹۳ شاهد افتتاح این مجتمع خواهیم شد.
صمد‌نژاد گفت: با افتتاح و بهره برداری از مجتمع آبرسانی قندیلو ۱۵ لیتر آب آشامیدنی در ثانیه به شبکه ابرسانی روستا‌های اوچ تپه، آشستان، آقچه کهل، کوهدل و قندیلو تزریق خواهد شد که با بهره برداری کامل از شبکه لوله گذاری آن، مشکل یخ زدگی مخازن و لوله‌های بدون حفاظ در فصول سرد سال به کلی مرتفع خواهد شد.
در این نشست علی جهانی به عنوان رئیس جدید آبفار شهرستان اسکو معرفی و از زحمات عیاری به پاس ۳۰ سال خدمت صادقانه تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز