خبرگزاری کار ایران

فوتبال جام باشگاههای آسیا؛

کاروان ۳۸ نفره تیم فوتبال الاتحاد عربستان وارد تبریز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۵۳

بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی به همراه خبرنگاران و عکاسان عربستانی از جده وارد فرودگاه تبریز شدند. / این تیم امروز با تیم فوتبال باشگاه تراکتورسازی تبریز دیدار دارد.

ایلنا: کاروان ۳۸ نفره اعضای تیم فوتبال الاتحاد عربستان و هیات همراه وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.
به گزارش ایلنا بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی به همراه خبرنگاران و عکاسان عربستانی با پرواز چار‌تر شماره ۷۱۳۵ از جده وارد فرودگاه تبریز شده و پس از استقبال رسمی از سوی باشگاه تراکتورسازی به هتل ایل گلی انتقال یافتند.
ˈ مازن رمضانˈ نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و ناظر لبنانی دیدار تیم‌های تراکتورسازی و الاتحاد نیز در فرودگاه تبریز حاضر بود.
باشگاه الاتحاد متعلق به شهر شهر ساحلی جده در کرانه دریای سرخ است که به سال ۱۹۲۷ تاسیس شد و پس از الهلال دومین تیم پرطرفدار عربستان به شمار می‌رود.
الاتحاد با دو قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان آسیا به سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ و یک نایب قهرمانی در سال ۲۰۰۹ سومین تیم فوتبال پرافتخار آسیا محسوب می‌شود.
این تیم هم اکنون در لیگ ۱۲ تیمی عربستان در رتبه هفتم قرار دارد.
دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و الاتحاد عربستان ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با تیم‌های الاتحاد عربستان، العین امارات و لخویا قطر در گروه سی c قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز