خبرگزاری کار ایران

نماینده تبریز در دیدار با مدیرکل کار آذربایجان شرقی:

تنش‌های کارگری چهره تبریز را زشت نشان می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۸۶

چکیده: برخی حرکت‌ها و تجمعات کارگری در شأن و جایگاه استان نیست و باید با افرادی که به نحوی مشکل آفرینی می‌کنند برخورد جدی صورت گیرد.

ایلنا: نماینده تبریز در مجلس گفت: تنش‌های کارگری چهره شهر فرهنگی تبریز را زشت نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «محمد اسماعیل سعیدی» در نشستی با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه «مسائل کارگری اعم از بدهی و معوقات کارگران امری مشکل آفرین بوده و تبعات منفی دارد» گفت: این مسایل باید به صورت منطقی و با حفظ شأن و منزلت کارگران و کارفرمایان حل و فصل شود.

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به ضرورت حل و فصل مسائل مربوط به واحدهای مشکل دار تصریح کرد: برخی حرکت‌ها و تجمعات کارگری در شأن و جایگاه استان نیست و تنش‌های کارگری چهره شهر فرهنگی تبریز را زشت نشان می‌دهد.

سعیدی گفت: این موضوعات باید از سوی مدیریت استان مورد توجه قرار گیرد و باید با افرادی که به نحوی مشکل آفرینی می‌کنند برخورد جدی صورت گیرد.

او بر ایجاد شرایطی برای تعیین تکلیف موضوعات کارگری تاکید کرد و گفت: بهبود شرایط کار و رفع موانع و مشکلات اشتغال و سرمایه گذاری امری ضروری است.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس در ادامه با ابراز رضایت از عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در مدت فعالیت در دولت تدبیر و امید افزود: حضور موثر مدیری از خود مجموعه وزارت موجب می‌شود تا مسائل به صورت تخصصی دنبال شده و موفق عمل کند.

او در این باره افزود: در مباحثتخصصی و موضوعات مختلف تولید و اشتغال و سرمایه گذاری این اداره کل می‌تواند نقش اثربخش خود را در این راستا نشان دهد و ما امیدواریم با حضور توانمند مدیری از خود مجموعه وزارت فرصت خوبی را برای این موضوعات فراهم نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز