خبرگزاری کار ایران

با حضور بیش از ۳۵۰ واحد صنعتی؛

دومین سمینار مدیریت مصرف انرژی برق ویژه صنایع هفتم اسفند ماه در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۷۳

این سمینار با هدف جلب همکاری صنایع در طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی جهت کاهش پیک مصرف برق و گذر از اوج مصرف برق تابستان سال آینده بدون اعمال خاموشی برگزار می‌شود.

ایلنا: دومین سمینار مدیریت مصرف انرژی برق ویژه صنایع با حضور بیش از ۳۵۰ واحد صنعتی هفتم اسفندماه توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا معاون فروش و خدمات مشترکین برق تبریز، با اعلام این خبر گفت: این سمینار با هدف جلب همکاری صنایع در طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی جهت کاهش پیک مصرف برق و گذر از اوج مصرف برق تابستان سال آینده بدون اعمال خاموشی برگزار می‌شود.
علی رمضانی به دیگر اهداف برگزاری این سمینار اشاره کرد و افزود: آشنایی صاحبان صنایع با طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی و سیاست‌های تشویقی مرتبط با آن، جلب حداکثری همکاری واحدهای صنعتی در طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی سال آینده، ارج نهادن به جایگاه مدیر انرژی در واحدهای صنعتی و اداری و ایجاد تعامل سه جانبه بین شرکت‌ توزیع نیروی برق تبریز و صاحبان صنایع و دانشگاهیان، از اهداف دیگر این سمینار است.
وی با اشاره به غنای علمی دومین سمینار مدیریت مصرف انرژی برق تشریح کرد: نزدیک به ۵۰ استاد از دانشگاه تبریز، دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه آزاد اسلامی و واحد علوم و تحقیقات آذربایجان شرقی و دانشگاه صنعت آب و برق آذربایجان در این سمینار حضور خواهند داشت.
وی تجلیل از صنایع همکار در طرح تعطیلات و تعمیرات تابستانی را از دیگر برنامه‌های این سمینار عنوان کرد و افزود: در این راستا از ۶۲ واحد صنعتی همکار در این طرح با اهدای لوح تقدیر تجلیل خواهد شد.
رمضانی تصریح کرد: با توجه به اهمیت انرژی و فراهم کردن عوامل انگیزشی توسط شرکت‌های برق و برنامه‌ریزی منسجم، همکاری صنایع باید بیش از پیش جلب شود.
گفتنی است این سمینار در محل سالن آمفی تئا‌تر مجتمع فرهنگی – رفاهی پتروشیمی تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز