خبرگزاری کار ایران

ویزیت رایگان و واکسیناسیون احشام، در روستاهای شهرستان چاراویماق

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۳۵

این اقدام در سطح روستاهای مولوی کورانلو، یاربلاغی، ایمشجه، چپقلو و تریان این شهرستان انجام شد.

ایلنا: مدیر جهادکشاورزی شهرستان چاراویماق گفت: در گرامیداشت ایام ا… دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، با هماهنگی‌های انجام یافته با شبکه دامپزشکی و کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان، با اعزام اکیپ‌های تخصصی دامپزشکی به روستاهای مولوی کورانلو، یاربلاغی، ایمشجه، چپقلو و تریان بازدید رایگان دام‌ها و واکسیناسیون احشام درطول دهه فجر با موفقیت انجام شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مجید احمدی افزود: هماهنگی در اعزام اکیب‌های بهداشتی و درمانی به روستاهای گویجه قلعه و قزل آباد این شهرستان و ویزیت رایگان و ارائه خدمات درمانی به روستائیان در طول ایام دهه فجر، برگزاری مسابقه طناب کشی بین جوانان روستای ایمشجه با اهدای جوایز به برندگان مسابقه، تقدیر و اهداء جوایز به سه گروه سرود ده نفره دانش آموزی، سه مورد مقاله برتردانش آموزی و شش نفر بر‌تر مسابقه کتبی تحت عنوان کشاورزی انقلابی آیین‌های ویژه برپا شده و همچنین اجرای ویژه برنامه جشن انقلاب در روستاهای قلعه حسین آباد، اورتاسو و ایمشجه با حضورنماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشدار، مسئولین ادارات و اعضای کمیته و مردم روستاهای یاد شده وهمجوار از دیگر اقدامات فرهنگی اجتماعی انجام یافته توسط این مدیریت محسوب می‌شود.
وی گفت: بهره برداری از طرحهای گاوداری و دامداری یکصد راسی در روستاهای پیک و شیویار این شهرستان در طول این ایام، از دیگر اقدامات این مدیریت در بعد اقتصادی در طول ایام مبارک دهه فجر در مناطق روستایی شهرستان چاراویماق بوده است.
لازم به ذکر است شهرستان چاراویماق از شهرستان‌های جنوبی استان آذربایجان شرقی و مرکز این شهرستان، شهر قره‌آغاج و فاصله آن با تبریز ۱۹۳ کیلومتر می‌باشد. مردم این شهرستان به‌ کشاورزی‌، باغداری‌، کار در معدن‌، زنبورداری‌، مرغداری‌ و دامداری‌ اشتغال‌ دارند. محصولات‌ عمده آن گندم‌ و جو، بنشن‌، علوفه‌، تره‌بار و محصولات‌ باغی‌ است. با توجه به اختصاص سهم بالای اراضی زراعی استان به این شهرستان و پتانسیل مناسب برای تولید حبوبات، غلات به ویژه گندم دیم، محوریت سرمایه‌گذاری در این شهرستان بر پایه کشاورزی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز