خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجانشرقی:

صداقت و امانتداری در اجرای امور مهم‌ترین اولویت کارکنان گاز آذربایجان شرقی بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۴۹

جلسه هم اندیشی مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجانشرقی گفت: شرط صداقت و امانتداری در اجرای امور محوله مهم‌ترین اولویت کارکنان است.
به گزارش خبرنگار ایلنا ولی ا… دینی در جلسه مشترک با نیروهای قرادادی و کارکنان شرکت گاز استان که با هدف بررسی چالش‌ها و مشکلات فراروی این نیرو‌ها برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور کارکنان اساس اجرای امور را پایبندی به اصول اخلاقی و در نظر گرفتن رضای الهی برشمرد و افزود: در شرکت گاز استان سعی شده سیستم را از بوروکراسی اداری به سمت سیستم مشارکتی سوق داده شود البته هر سیستمی عاری از تبعیض و نارسایی نبوده ولی توجه به صداقت کاری و اجرای متعهدانه امور تنها اصلی است که در هر زمان و هر مکانی پابرجا بوده و زمینه ساز رشد و تعالی فرد و سازمان می‌شود.
وی تصریح کرد: هر کارمند به عنوان جزئی از سازمان متبوع خویش بوده و عملکرد هر کارمند نیز باید سازمان گرا و در راستای اهداف آن بوده و رنگ و بوی فردی گرایی و شخص محوری نداشته باشد.
دینی با تاکید بر لزوم ارتباطات هر چه بیشتر کارکنان و مدیران تاکید کرد: علاوه بر ایجاد امکان ارتباط الکترونیکی با کارکنان از طریق وب سایت مدیرعامل، زمینه تداوم جلسات چهره به چهره نیز پیش از گذشته فراهم خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان ابراز امیدواری کرد: در سایه مشارکت و همکاری و ارائه پیشنهادات سازنده کارکنان فاصله و شکاف در بین نیرو‌ها ایجاد نگردیده و تمامی کارکنان با برابری و تعامل در نیل به اهداف سازمان تلاش نمایند.
خاطرنشان می‌شود در پایان این جلسه دوستانه و پرثمر، ضمن قدردانی کارکنان از جدیت و تلاش مدیرعامل در پیگیری امور کارکنان مشکلاتی نظیر وضعیت نیروهای قراردادی، بیمه تکمیلی، البسه و ایاب و ذهاب کارکنان، ارزیابی عملکرد، صندوق وام اضطراری، آموزش کارکنان قراردادی بر اساس تعاریف شغلی، نحوه پرداخت اضافه کاری مورد بررسی قرار گرفت که هم اندیشی لازم درخصوص بندهای مرتبط با مسئولیت شرکت گاز استان اتخاذ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز