خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

قیام تبریزی‌ها در ۲۹ بهمن سال ۵۶، تیر خلاص به رژیم طاغوت بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۵۵

قیام ۲۹ بهمن تبریز بجا و در زمان بسیار حساسی صورت گرفت و به همین دلیل در تاریخ ماندگار شده است؛ زیرا قیام ۱۹ دی مردم قم را بدون کم وکاستی با‌‌ همان مبنا دوباره تکرار کرد و باعثشد این قیام‌ها به یک جریان تبدیل شوند و طومار رژیم پهلوی درهم پیچیده شود.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ را تیر خلاص به رژیم طاغوت خواند.
به گزارش خبرنگار ایلنا حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل ولایی، که در آیین گرامیداشت سالروز قیام ۲۹ بهمن و کارگاه فرماندهان جنگ نرم در دانشگاه تبریز سخن می‌گفت اظهار داشت: این شجاعت مردم دلیر تبریز مبنی بر اعتقاد و بینش معنوی آن‌ها بود.
وی افزود: قیام ۲۹ بهمن تبریز بجا و در زمان بسیار حساسی صورت گرفت و به همین دلیل در تاریخ ماندگار شده است؛ زیرا قیام ۱۹ دی مردم قم را بدون کم وکاستی با‌‌ همان مبنا دوباره تکرار کرد و باعثشد این قیام‌ها به یک جریان تبدیل شوند و طومار رژیم پهلوی درهم پیچیده شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا اسلام و تکیه بر ارزش‌های آخرین دین آسمانی در ایران را بزرگ‌ترین چالش پیش روی آمریکا دانست و گفت: مشکل آمریکا با ایران در خیلی از جهات، از جمله در مورد اسلام قابل حل نیست و دولتمردان آمریکا باید بدانند که مردم آزاده و غیور ایران با وجود تمام مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، همچنان از نظام و انقلاب اسلامی پاسداری خواهند کرد.
بر اساس این گزارش، کارگاه جنگ نرم ویژه اساتید استان آذربایجان شرقی از سوی سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی و دانشگاه تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز