خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان استانی جشنواره فیلم فجر در تبریز معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۵۸

برای نخستین بار جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در تبریز نیز برگزار شد.

ایلنا: همزمان با آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر در تبریز برگزیدگان این جشنواره از سوی هیات داوران استانی معرفی شدند.
به گزارش ایلنا، در بخش بهترین فیلمنامه؛ از میان فیلمنامه‌های نامزد دریافت جایزه، شامل: مه‌مان داریم، خط ویژه، امروز و برف، ضمن تقدیر از فیلمنامه خط ویژه، جایزه این بخش بخاطر بداعت روایی و انتخاب موضوعی جسورانه و قابل توجه، به فیلمنامه نویس فیلم، مه‌مان داریم اهداء ‌شد.
در بخش بهترین بازیگری زن؛ از میان نامزدهای دریافت جایزه شامل: رویا تیموریان برای فیلم برف، سهیلا گلستانی برای فیلمهای امروز و مه‌مان داریم، آناهیتا افشار برای فیلم برف، ضمن تقدیر از بازی در خور تحسین آناهیتا افشار، جایزه این بخش بخاطر انعطاف و قابلیت فنی برای ارائه شخصیت‌های باورپذیر به سهیلا گلستانی برای فیلم‌های امروز و مه‌مان داریم، اهداء شد.
در بخش بهترین بازیگری مرد؛ از میان نامزدهای دریافت جایزه، شامل: پرویز پرستویی برای فیلم‌های امروز و مه‌مان داریم، افشین هاشمی برای فیلم برف، و مهرداد غفاری برای فیلم برف، ضمن تقدیر از بازی در خور تحسین استاد پرویز پرستویی، جایزه این بخش بخاطر ارائه شخصیت پیچیده و قابل تامل به افشین هاشمی برای فیلم برف، اهداء شد.
در بخش بهترین کارگردانی؛ از میان نامزدهای دریافت جایزه شامل: ابراهیم حاتمی کیا برای کارگردانی فیلم «چ»، محمد مهدی عسگرپور برای کارگردانی فیلم مه‌مان داریم، و رضا می‌رکریمی برای کارگردانی فیلم امروز، ضمن تقدیر از فیلم قابل تحسین مه‌مان داریم، جایزه این بخش بخاطر کارگردانی دقیق، هوشمندانه و فنی به ابراهیم حاتمی کیا برای کارگردانی فیلم «چ» اهداء‌ شد.
در بخش بهترین فیلم؛ از میان نامزدهای دریافت جایزه، شامل فیلم‌های: مه‌مان داریم، خط ویژه و امروز، ضمن تقدیر از فیلم امروز، جایزه بهترین فیلم بخاطر ارائه فیلمی قابل تامل و یکدست به فیلم مه‌مان داریم، تعلق گرفت.
براساس این گزارش داوری نخستین جشنواره فیلم فجر در آذربایجان‌شرقی را «اسفندیار وکیلی هروی»، «حسین مهدیزاده»، «محمد محمودی»، «حسین پورستار» و «سیدحسن آذری» بر عهده داشتند.
لازم به ذکر است برای نخستین بار جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در تبریز نیز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز