خبرگزاری کار ایران

فردا تبریز میزبان زیبا کلام خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۳۰

دکتر صادق زیبا کلام فردا پنجشنبه به دعوت گروه‌ها و احزاب اصلاح طلب استان آذربایجان شرقی پیرامون آخرین تحولات سیاسی کشور به سخنرانی می‌پردازد.

ایلنا: صادق زیبا کلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران فردا در تبریز سخنرانی می‌کند.
دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز و رییس دوره‌ای شورای اصلاحات در آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا در تبریز گفت: دکتر صادق زیبا کلام فردا پنجشنبه به دعوت گروه‌ها و احزاب اصلاح طلب استان آذربایجان شرقی پیرامون آخرین تحولات سیاسی کشور به سخنرانی می‌پردازد.
کریم صادق‌زاده تبریزی با بیان اینکه این نشست عصر فردا اول اسفندماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در محل سالن همایش جامعه سردفتران آذربایجان شرقی در ساختمان هتل مرمر سابق برگزار می‌شود گفت: حزب اسلامی کار و خانه کارگر که ریاست دوره‌ای شورای اصلاح طلبان را بر عهده دارند با توجه به فضای باز سیاسی کشور در نظر دارند با برپایی نشست‌ها و همایش‌ها با حضور احزاب و فعالان سیاسی استانی و ملی رکود گذشته فعالیت‌های احزاب به ویژه در سطح استان را بشکند.
موسس حزب اسلامی کار در آذربایجان شرقی گفت: در همین راستا حزب اسلامی کار استان آذربایجان شرقی همایشی را ۲۱ بهمن تحت عنوان نقش احزاب در جریانات سیاسی را با حضور دکتر کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار و فعالان سیاسی استان برگزار کرد که این نشست مورداستقبال فرماندار تبریز هم قرار گرفت.
صادق‌زاده با اشاره به دیگر برنامه‌های حزب اسلامی کارو خانه کارگر در این زمینه افزود: با استقبال و پیشنهادی که فرماندار تبریز ارایه داد در نظر داریم همایشی را تحت عنوان نقش احزاب در توسعه کشور نیز برگزار کنیم که به زودی برنامه‌های آن اعلام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز