خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت موتوژن:

ما برای رفع مشکلات اینجا هستیم نه ایجاد معضلات

کد خبر : ۱۴۶۶۵۲

مقاومت صنعت ما در مقابل تحریم واقعا جای تقدیر دارد زیرا ما تابحال نتوانسته‌ایم صنعت و علم را در کنار هم قرار دهیم. / همایش ارایه طرح‌های دانش محور با حضور مسئولین استانی و صنعتگران و نخبگان استان آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات شرکت موتوژن برگزار شد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت موتوژن تأکید کرد: ما برای رفع مشکلات اینجا هستیم نه ایجاد معضلات.
به گزارش خبرنگار ایلنا ابراهیمی که در همایش ارایه طرح‌های دانش محور در این شرکت سخن می‌گفت اظهار داشت: مقاومت صنعت ما در مقابل تحریم واقعا جای تقدیر دارد زیرا ما تابحال نتوانسته‌ایم صنعت و علم را در کنار هم قرار دهیم.
ابراهیمی با بیان اینکه هدف ما نباید تنها تامین تولید داخلی باشد گفت: تولید باید با صادرات همراه باشد و در کشور ما هم باید به این امر توجه جدی شود.
وی با بیان اینکه تحریم‌های وارد شده واقعا تلخ است گفت: ما باید مسیر بازار را پیدا کنیم چون بازار ما تنها اروپا نیست و در کشورهای آسیایی نیز می‌توانیم صادرات داشته باشیم.
ابراهیمی با اشاره به اینکه شرکت موتوژن حدود ۱۲ سال است که در کشورهایی آسیایی مانند آفریقا و سودان بازار خوبی دارد افزود: متاسفانه محصولات بی‌کیفیت چینی تولید شده با نام شرکت موتوژن ایران و همچنین فروش موتورهای سوخته داخل ایران به عنوان موتور صادراتی توسط تاجرنما‌ها باعثشد که در این کشور‌ها پایلوتی زدیم تا مستقیما محصولاتمان را در آن کشور‌ها به فروش برسانیم.
ابراهیمی ادامه داد: مردم آفریقا و کشورهای مسلمان از لحاظ فرهنگی به ایران علاقه دارند و ما می‌توانیم از این اعتقادات برای صادرات، اشتغال، افزایش تولید استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه ما تاکنون سعی کرده‌ایم مشکلاتمان را حل کرده و در مقابل تحریم‌ها مقاومت کنیم گفت: شرکت موتوژن در مقابل تحریم‌ها نه تنها افت تولید نداشته بلکه میزان تولیدات شرکت موتوژن هر سال حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است و میزان فروش در سال ۹۰،۱۲۰ میلیارد و در سال۹۱،۲۲۰ میلیارد بوده است.
وی همچنین به مشکلات موجود در گمرک نیز اشاره‌ای کرد و گفت: باید سعی شود مشکلاتی که در گمرک‌ها وجود دارد برای هموار کردن سطح صادرات رفع شود.
لازم به ذکر است همایش ارایه طرح‌های دانش محور با حضور مسئولین استانی و صنعتگران و نخبگان استان آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات شرکت موتوژن برگزار شد.
در این همایش محمد شهباز مدیرعامل شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران در مورد تیمهای بهبود مستمر، شاهرخ شعاعی از شرکت موتوژن در مورد کاهش هزینه حامل‌های انرژی و سیدرضا دامادی دانشجوی دکتری تخصصی مهندسی مواد دانشگاه صنعتی سهند در مورد فراوری قطعات آلومینیومی به ارائه طرح‌های خود پرداختند.
در این همایش همچنین محمد اسماعیل سعیدی رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی و صمد برزگر مدیر مرکز مدیریت دانش در صنایع آذربایجان شرقی نیز به سخنرانی پرداختند.
گفتنی است در این همایش از خانواده شهید رسول اسماعیلی نیز تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز