خبرگزاری کار ایران

دو بازیکن قرضی تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۳۸

مصطفی اکرامی مدافع چپ تیم گسترش تبریز و کاوه رضایی هافبک تیم سایپا نفراتی هستند سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خواهان به خدمت گرفتن آن‌ها برای رقابت‌های آسیایی شده است.

ایلنا: دو بازیکن قرضی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند.
به گزارش ایلنا مصطفی اکرامی مدافع چپ تیم گسترش تبریز و کاوه رضایی هافبک تیم سایپا نفراتی هستند سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی خواهان به خدمت گرفتن آن‌ها برای رقابت‌های آسیایی شده است.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با تایید این خبر، گفت: روز گذشته جلسه‌ای به مدت دو ساعت با کادرفنی داشتم و مباحثمختلف و گوناگونی پیرامون نحوه تقویت تیم برای حضور موفقیت آمیز در آسیا انجام شد.
جمشید نظمی افزود: در این نشست با نظر اعضای کادرفنی و تصمیم نهایی تونی الیویرا برای استخدام اکرامی و رضایی اجماع مقرر شد امروز مذاکرات نهایی را با باشگاه‌های این دو بازیکن انجام دهیم.
وی گفت: جذب این دو بازیکن با بررسی تمام جوانب امر و شرایط تیم تراکتورسازی و همچنین سایر تیم‌های حاضر در لیگ برترانجام شده است.
وی با بیان اینکه تراکتورسازی از پنج تیم بالای جدول لیگ بر‌تر و پنج تیم پایین جدولی به دلیل رقابت برای قهرمانی و عدم سقوط به دسته پایین‌تر نمی‌توانست بازیکن جذب کند، یادآوری کرد: حتی در صورت پیشنهاد به این تیم‌ها بدون تردید به وضعیت حساس آن‌ها با این پیشنهادات مخالفت می‌شد.
نظمی گفت: بر همین اساس و با توجه به شرایط تیم خود و طرف‌های مقابل تصمیم نهایی برای جذب مصطفی اکرامی و کاوه رضایی تیم‌های گسترش فولاد و سایپا اتخاذ شد.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اشاره به اینکه تا پایان دوشنبه فرصت جذب بازیکن جدید برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد، افزود: مذاکرات نهایی خود با این دو باشگاه را تا ظهر امروز باید انجام دهیم.
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با تیم‌های الاتحاد عربستان، العین امارات و لخویا قطر در گروه C قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز