خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:

ارایه کیفی خدمات گردشگری و تجاری، توسعه آفرین است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۵۹

جشنواره خرید نوروزی در مراکز تجاری منطقه آزاد ارس آغاز شد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تأکید کرد: ارایه کیفی خدمات گردشگری و تجاری توسعه آفرین است.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " محسن خادم عرب باغی " در آئین افتتاحیه جشنواره خرید نوروزی ارس افزود: برای ارتقاء سطح اقتصادی و خدمات کیفی تجارت در ارس، کلاس‌های آموزشی بهترین استاد بازاریابی ایران دایر می‌شود.
وی با اشاره به فرارسیدن تعطیلات سال نو بر ضرورت توجه بیشتر بر امر جلب رضایت مشتری و گردشگران با ارتقاء سطح بینش، رفتار، گفتار، خدمات و ارتباط مستمر با مشتری برای جذب بیشتر گردشگران داخلی و خارجی تاکید کرد.
" عرب باغی " گفت: تجارت در جلفا رونق فراوانی خواهد داشت و منطقه آزاد ارس با حمایت قانونی از سرمایه گذاران حامی منافع عمومی و بخصوص ارس وندان برای بهره‌مندی از بهترین خدمات می‌باشد.
مدیرعامل منطقه آزاد ارس با تاکید بر لزوم توجه ویژه به امر تبلیغات محیطی و رسانه‌ای و نقش موثر آن در جذب مشتری گفت: تبلیغات امری مهم و بسیار حساس است و لازم است برای نهادینه سازی این امر در بازار و جذب گردشگران بیشتر در گام نخست تبلیغات جشنواره فروش نوروزی ارس در استان‌های همجوار آغاز شود.
وی بازاریابی را علمی موثر در تصمیم گیری مشتری دانست و گفت: بازاریابی و رعایت اصول مذاکره گام‌های مهمی برای تضمین سود سرمایه گذاری انجام شده و توسعه تجارت و برندسازی می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز