خبرگزاری کار ایران

۶۰۰ خانوار روستایی شهرستان خداآفرین از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۴۷

گازرسانی به روستاهای محور جانانلو نیز در مرحله اجرا قرار داشته و امید است با تامین به موقع اعتبار مورد نیاز، زمینه‌های لازم به منظور ارتقای بهره‌مندی مردم این منطقه از گاز طبیعی فراهم شود.

ایلنا: آیین افتتاح پروژه گازرسانی به ۷ روستای شهرستان خداآفرین با حضور جمعی از مقامات و مسئولین شهرستان و استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار " ایلنا " مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این پروژه گازرسانی گفت: ۷ روستای شهرستان خداآفرین با ۶۰۰ خانوار روستایی و اجرای ۳۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در اقطار مختلف به مدار مصرف گاز شهری متصل گردیده است.
" ولی ا… دینی " با اشاره به شرایط بودجه و نقدینگی شرکت در اجرای پروژه‌ها افزود: علیرغم مشکلات و کمبود منابع مالی، در راستای بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم استان از نعمت الهی گاز، طراحی پروژه‌های اجرایی از به صرفه‌ترین مسیر صورت پذیرفته تا در سایه تلاش جمعی کارکنان شاهد انتقال گاز به مرزی‌ترین و دورافتاده‌ترین مناطق استان باشیم.
وی با اعلام اینکه تاکنون ۱۳۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در شهرستان خداآفرین اجرا شده است، تصریح کرد: گازرسانی به روستاهای محور جانانلو نیز در مرحله اجرا قرار داشته و امید است با تامین به موقع اعتبار مورد نیاز، زمینه‌های لازم به منظور ارتقای بهره‌مندی مردم این منطقه از گاز طبیعی فراهم شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره بر لزوم مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی گفت: در سایه رعایت نکات ایمنی و صرفه جویی هر چه بیشتر مردم منطقه علاوه بر ارتقای شرایط تولید و رونق صنعتی شهرستان کلیبر شاهد توسعه شبکه‌های گاز در اقصی نقاط استان خصوصاً مناطق روستایی فاقد گاز باشیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: مدیریت صحیح مصرف علاوه بر بهبود اقتصاد خانور و کاهش هزینه‌های جاری، منجر به انتقال و توزیع گاز در سایر مناطق محروم و همچنین دیگر زیرساخت‌های اقتصادی نظیر بخش صنعتی و تولیدی جامعه شده و موجبات تحقق توسعه بایدار در تمامی زمینه‌ها خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز