خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در آیین تودیع و معارفه فرماندار ورزقان:

در دولت تدبیر و امید هیچ کس به خاطر گرایش سیاسی کنار گذاشته نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۸

دولت تدبیر و امید از همه نیروهای انقلاب استفاده می‌کند. / علی وفادار به عنوان فرماندار جدید ورزقان معرفی و از خدمات محرم فروغی شجاعی در این سمت قدردانی شد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: در دولت تدبیر و امید هیچ کس به خاطر گرایش سیاسی کنار گذاشته نمی‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در آیین تودیع و معارفه فرماندار ورزقان در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: تمام کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند، از هر گرایش سیاسی که باشند محترم هستند و این دولت آمده است تا از همه نیروهای انقلاب استفاده کند.
وی با تاکید بر اینکه نباید نیروهای انقلاب را تقسیم‌بندی کرد، افزود: هدف مشترک همه ما تحقق اهداف انقلاب است و برای این منظور باید همه نیرو‌ها را حول محور انقلاب جمع کنیم و اختلافات را کنار بگذاریم.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ملاک انتخاب مدیران در این دولت، ولایت‌مداری، شایستگی فردی و خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: امروز یکی از سنگرهای خدمت در نظام جمهوری اسلامی، از یک سرباز به سرباز دیگری تحویل داده می‌شود.
جبارزاده افزود: آنچه مهم است اینکه باید این مسوولیت‌ها را فرصتی برای خدمت به نظام و مردم تلقی کنیم و تا زمانی که این امانت در دست ماست از آن برای انجام خدمات بهتر و ارزشمند‌تر استفاده کنیم.
وی اظهار داشت: هر دولتی اگر بخواهد محبوبیت بیشتری بین مردم کسب کند باید خدمات آن نسبت به دولت‌های قبل بهتر و بیشتر باشد، لذا امروز همه باید برای ارایه خدمات بیشتر و بهتر به مردم رقابت کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه از تلاش‌ها و خدمات فرماندار قبلی ورزقان در طول چهار سال تصدی این مسوولیت به ویژه در جریان زلزله ارسباران قدردانی کرد و افزود: هر کس که قدمی برای نظام و خدمت به مردم بردارد وظیفه خود می‌دانیم از او تشکر کنیم.
وی همچنین با معرفی علی وفادار به عنوان فرماندار جدید ورزقان، وی را دارای تجربه کافی برای اداره این شهرستان مهم ذکر کرد و گفت: شهرستان ورزقان ظرفیت‌های طبیعی و انسانی زیادی دارد که ناشناخته مانده و این ناشناخته ماندن دلیل بر محرومیت این شهرستان نیست، بلکه نشانه محرومیت ما از ظرفیت‌های این منطقه است.
جبارزاده با بیان اینکه امیدوارم فرماندار جدید با توان بیشتر ادامه دهنده مسیر خدمت در این شهرستان باشد، افزود: اولویت اصلی شهرستان ورزقان، تلاش برای اسکان کامل مردم در مناطق زلزله‌زده است که حتما فرماندار جدید با استفاده از تجارب گذشته و همکاری دستگاه‌ها، توجه ویژه‌ای به این موضوع خواهد داشت.
وی با بیان اینکه ورزقان در توسعه آذربایجان شرقی نقش مهمی دارد، گفت: محور توسعه استان در چهار سال آینده، سرمایه‌گذاری در بخش معدن خواهد بود که در این راستا اولویت با شهرستان ورزقان است.
جبارزاده با اشاره به تاسیس شرکت مس آذربایجان، گفت: قطعا با تاسیس این شرکت، طرح‌های توسعه مس سونگون با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود و امیدوارم به این وسیله بتوانیم از ظرفیت‌های معادن مس در تمام استان به ویژه ورزقان به طور کامل استفاده کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه البته نباید ورزقان را به موضوع معدن محدود کرد، توجه بیشتر به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان را نیز مورد تاکید قرار داد.
جبارزاده همچنین بر تهیه و تنظیم برنامه چهار ساله اداره شهرستان ورزقان تاکید کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع دولتی، دیگر امکان تحقق اهداف توسعه‌ای با بودجه دولت امکان‌پذیر نیست، لذا باید با استفاده حداکثری از فرصت موجود و با کمک همه مسوولان و استفاده از مشارکت مردم، برنامه‌های مناسب برای روند توسعه طراحی شود.
وی همچنین فرماندار جدید ورزقان را به حفظ وحدت و همدلی بین مردم و مسوولان شهرستان، تعقل و اخلاق‌مداری در برخورد با مردم، استفاده از تمام نیروهای باتجربه و توانمند، نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان، پاک‌دستی و مقابله با مفاسد و کج‌دستی‌ها توصیه کرد.
استاندار آذربایجان شرقی در ابتدای سخنان خود نیز با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، اظهار داشت: مردم ایران بعد از ۳۵ سال چنان حضوری در این راهپیمایی داشتند که گویی اولین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرند و این مردم به تعبیر حضرت امام، بهترین امت در طول تاریخ هستند.
وی افزود: خدای بزرگ را به خاطر نعمت زیستن در فضای جمهوری اسلامی و توفیق خدمت به این مردم شکر می‌گوییم و افتخار می‌کنیم که در هر مسوولیتی که باشیم، سرباز انقلاب اسلامی هستیم.
در این آیین، علی وفادار به عنوان فرماندار جدید ورزقان معرفی و از خدمات محرم فروغی شجاعی در این سمت قدردانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز