خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی قهرمانی تراکتورسازی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۷۸

قهرمانی غرور انگیز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز موجب خرسندی خانواده‌های معظم شهدا در خطه قهرمان پرور و شهیدپرور آذربایجان شد و این امر برای اعضای این تیم موهبتی بس عظیم به شمار می‌رود.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی قهرمانی تیم فوتبال تراکتور سازی در جام حذفی باشگاه‌های ایران را تبریک گفت.
به گزارش ایلنا آیت الله محسن مجتهدشبستری بامداد شنبه در این پیام، با اشاره به اینکه این قهرمانی موجب مسرت مردم آذربایجان شد، از تمام بازیکنان و اعضای کادر مدیریت و فنی تراکتورسازی به خاطر خوشحال کردن دل هواداران این تیم مردمی قدردانی کرده است.
در این پیام آمده است: قهرمانی غرور انگیز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز موجب خرسندی خانواده‌های معظم شهدا در خطه قهرمان پرور و شهیدپرور آذربایجان شد و این امر برای اعضای این تیم موهبتی بس عظیم به شمار می‌رود.
گفتنی است تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عصر روز جمعه در دیدار پایانی رقابت‌های قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های فوتبال کشور که در کرمان برگزار شد، با پیروزی بر حریف خود، تیم مس کرمان، ضمن کسب قهرمانی در این رقابت‌ها، مجوز حضور در فصل بعد جام باشگاه‌های آسیا را نیز کسب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز