خبرگزاری کار ایران

بازیگر و منتقد سینما:

بهره‌گیری از قابلیت‌ها و پتانسیل هنری هنرمندان می‌تواند منتج به آثاری فاخر شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۶۲

اگر فیلمسازان به کارهای جشنواره‌ای بسنده نکرده و آثاری را منطبق بر ذائقهٔ تماشاگر تولید کنند در این صورت سینما رونق خواهد یافت.

ایلنا: بازیگر و منتقد سینما گفت: بهره‌گیری از قابلیت‌ها و پتانسیل هنری هنرمندان عرصهٔ سینما و ایده‌پردازی و برنامه ریزی هدفمند در حوزه سینما می‌تواند منتج به آثاری فاخر در این حوزه شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا شهرام خزرایی با تأکید بر اینکه فیلمسازان به واسطه انتقال پیام‌های دینی‌، فرهنگی و اجتماعی در جامعه، همواره نقش و جایگاه مهمی داشته‌اند گفت: حضور برجستهٔ این قشر تاثیرگذار و خلق آثاری درشان مردم ایران اسلامی تابلویی از زیبایی حضور در عرصه اجتماعی و ارتباط موثر با مخاطبان است.
وی افزود: در این میان جشنواره فیلم فجر فرصتی است تا به اینجایگاه توجهی دیگر شده و نقش و کارکرد این قشر را بازبینی کنیم.
خزرایی ارج نهادن به تلاشهای هنرمندان و اساتید فعال در عرصه هنر سینما و شناسایی هنرمندان جوان و زمینه‌سازی برای رشد و نوآوری و خلاقیت آنان را از اصلیترین اهداف جشنواره فیلم فجر عنوان کرد و گفت: پرداختن به موضوعاتی که انتشار آن در جامعه اثرات سازنده داشته و برای بیننده تازگی دارد و خلاقیت و ذوق هنری در خلق بهتر و گویا‌تر تصاویر از زوایای دید گوناگون با استفاده از تکنیک‌های نوین باید مدنظر سینماگران باشد.
این بازیگر و منتقد سینما، ‌تاکید کرد: اگر فیلمسازان به کارهای جشنواره‌ای بسنده نکرده و آثاری را منطبق بر ذائقهٔ تماشاگر تولید کنند در این صورت سینما رونق خواهد یافت.
وی همچنین ایجاد محیط مطلوب رفاهی در سینما‌ها را از دیگر عوامل استقبال مردم از سینما‌ها عنوان کرد.
لازم به ذکر است جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در استان آذربایجان‌شرقی نیز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی، انجمن فیلم استان و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز