خبرگزاری کار ایران

آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۲۹ بهمن ماه در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۶۱

همزمان با اختتامیه جشنواره فیلم فجر همچنین دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه استانی(سیب) کار خود را آغاز خواهد کرد.

ایلنا: مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در تبریز از برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره در بیست و نهم بهمن ماه جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی محرمی گفت: همزمان با سالروز قیام مردم دیندار و بصیرت‌مدار آذربایجان، آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر در تبریز برگزار می‌شود.
وی افزود: همزمان با آیین اختتامیه، داوران استانی فیلمهای این جشنواره را که برای نخستین بار همزمان با تهران، در تبریز اکران شده است ‌پس از ارزیابی‌ و شاخص‌بندی در پنج زمینه شامل بهترین فیلم، ‌بهترین کارگردان، ‌بهترین فیلمنامه، ‌بهترین بازیگر زن و بهترین بازیگر مرد را انتخاب و معرفی می‌کنند.
محرمیبا بیان اینکه یک فیلم نیز به عنوان منتخب مردم در این جشنواره معرفی می‌شود گفت: همزمان با اختتامیه جشنواره فیلم فجر همچنین دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه استانی(سیب) کار خود را آغاز خواهد کرد.
محرمی نقش جشنواره‌های فرهنگی و هنری را در مقابله با هجمهٔ فرهنگی غرب بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: معرفی صحیح الگوهای فرهنگی، هنری، اخلاقی و اجتماعی و همچنین اشاعه تصویری ارزشمند از فرهنگ اسلامی و ایرانی موجب بالندگی بیش از پیش جشنواره فیلم فجر می‌شود.
مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در تبریز، ‌استقبال اصحاب سینما و اقشار مختلف مردم را از این حرکت فرهنگی مطلوب ارزیابی کرد.
براساس این گزارش آیین اختتامیه جشنواره فیلم فجر و آغاز جشنواره فیلم کوتاه سیب، بیست و نهم بهمن‌ماه جاری ساعت ۱۶ در مجل مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن واقع در اول سربالایی ولیعصر(ع) برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در استان آذربایجان‌شرقی نیز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی، انجمن فیلم استان و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز