خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی بالا‌ترین رتبه در تامین و توزیع سبد حمایتی را در کشور داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۴۰

با وجود مشکلات پیش آمده در روزهای ابتدایی توزیع سبد حمایتی، تلاش و هماهنگی شبکه‌های توزیع و سازمانهای اجرایی استان در تامین به موقع کلیه اقلام و ساماندهی و توزیع آن به همراه همیاری و کمک شهروندان، موجب بهبود روز افزون و عادی شدن روند توزیع شد.

ایلنا: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از توزیع اقلام سبد کالایی به بیش از ۲۱۰ هزار خانوار در این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمدجعفر عظمایی گفت: بر اساس ارزیابی اداره کل امور اجرایی بسیج اقتصادی کشور، آذربایجان شرقی از آغاز اجرای طرح تا ۲۰ بهمن بالا‌ترین رتبه در تامین و توزیع اقلام سبد حمایتی را در کشور داشته است.
وی افزود: با وجود مشکلات پیش آمده در روزهای ابتدایی توزیع سبد حمایتی، تلاش و هماهنگی شبکه‌های توزیع و سازمانهای اجرایی استان در تامین به موقع کلیه اقلام و ساماندهی و توزیع آن به همراه همیاری و کمک شهروندان، موجب بهبود روز افزون و عادی شدن روند توزیع شد.
عظمایی با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح توزیع در روزهای آتی، گفت: گستره مشمولان دریافت سبد افزایش یافته و خانوارهای جدیدی برای دریافت سبد کالایی تعریف خواهند شد.
وی همچنین از گسترش شبکه‌های توزیع بر حسب تراکم جمعیتی در استان در مرحله دوم توزیع سبد حمایتی خبر داد و افزود: با پیشنهاد این سازمان و موافقت وزارتخانه در خصوص اضافه شدن سازمان تعاون روستایی به شبکه توزیعی استان توانستیم خدمات رسانی را به روستا‌ها و نقاط دوردست استان گسترش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز