خبرگزاری کار ایران

فینالیست جام حذفی مقابل گسترش فولاد متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۱۷

شاگردان تارتار فینالیست جام حذفی را متوقف کردند / مس با تساوی به فینال حذفی رفت.

ایلنا: دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و مس کرمان در پایان نود دقیقه تلاش در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد با نتیجه مساوی صفر صفر به پایان رسید.
به گزارش ایلنا شاگردان تارتار که از ابتدای بازی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند توانستند که موقعیتهای خوبی را به روی دروازه مس کرمان ایجاد کنند ولی با بد شانسی نتوانستند که از موقعیتهای خود به خوبی استفاده کنند.
در نیمه دوم گسترش فولاد با توجه به امتیاز میزبانی جلو کشید و چند موقعیت روی دروازه مس کرمان به وجود آورد. در ۲۰ دقیقه پایانی بازی مس کرمان از حریف خود بهتر بازی کرد. در نیمه دوم مسابقه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا بازی در ‌‌نهایت با‌‌ همان تساوی بدون گل به پایان برسد و سهم هر تیم یک امتیاز باشد.
از نکات جالب بازی می‌توان به حضور کمرنگ ادینهو در نیمه اول اشاره کرد که در جریان بازی نتوانست که خطراتی را روی دروازه گسترش فولاد ایجاد کند.
شاگردان مهدی تارتار با ترکیب مهدی اسلامی؛ مرتضی محفوظی، امید نظامی‌پور، خالد شفیعی، محمود خمیسی، میثم نقی‌زاده، سامان نرمیمان جهان، علیرضا نقی‌زاده، مهرداد بایرامی، مصطفی اکرامی، جابر انصاری به میدان رفتند.
شاگردان بوناچیچ نیز با ترکیب ارمان شهداد‌نژاد، فرزاد حسین خانی، فراد سالار‌پور، علیرضا ابراهیمی، لوسیانو ادینیو، میلاد جهانی، احم رضا زند روح، محمد اسماعیل بیگی، عبدالکریم اسلامی، مجتبی ترشیز، پویا سیف پناهی پا به میدان گذاشتند.
مس کرمان قبل از فینال جام حذفی در روز جمعه مقابل تراکتورسازی در دیدار مقابل دیگر تیم شهر تبریز به تساوی رسید.
مس کرمان با ۱۸ امتیاز در قعر جدول قرار دارد. گسترش فولاد تبریز نیز با این بازی ۳۲ امتیازی شد و در رده هشتم قرار گرفت.
- نتوانستیم شیرازه تیم را حفظ کنیم
مهدی تارتار در نشست خبری بعد ار بازی با مس در جمع خبرنگاران در مورد بازی تیمش برابر مس کرمان گفت: بازی با کیفیتی انجام دادیم، با توجه به بازی بسته مس کرمان نتوانستیم شیرازه تیم را حفظ کنیم.
وی افزود: مس کرمان به بازی مستقیم روی آورد و در کل نتوانستیم بیش از یک امتیاز کسب کنیم و من به این یک امتیاز راضی هستم، مس خوب بازی کرد ولی تیم مس سه بازی است که متحول شده است و با دفاع منسجمی که انجام می‌داد، ما را تحت فشار قرار داد.
تارتار در مورد گل نزدن مهاجمانش گفت: در پاس‌های آخر خوب نبودیم ولی از بچه‌ها راضی هستم چون بازی خوبی را ارائه دادند، به خاطر عملکرد خوب تیم تعویض‌ها را دیر انجام دادم.
وی افزود: من از بازیکنانم خواستم که پاس‌های آخر را به بایرامی ختم کنند تا بتواند در آخر فصل آقای گلی را کسب کند، محسن فروزان به علت مصدومیت سه بازی بعدی تیم را از دست داده است.
- بازی چیز خاصی نداشت
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: آمده بودیم که بازی خوبی را انجام دهیم، بازی چیز خاصی نداشت تنها موقعیتی که می‌توانستیم به گل برسیم با بد شانسی ادینیهو نتوانستیم گل را به ثمر برسانیم.
وی افزود: گسترش فولاد تیمی هست که با یازده نفر دفع می‌کند و با این وضعیت در این بازی تماشاگران از فوتبال زیبا بهره‌ای نبردند و هردو تیم بازی خوبی را انجام ندادند.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در مورد سقوط به دسته یک گفت: تمام تلاشمان را برای ماندن کردیم ولی نتوانستیم بهره‌ای ببریم و تمام تلاشمان را برای قهرمانی در جام حذفی و رسیدن به جام باشگاه‌های آسیا می‌کنیم.
وی در مورد لیگ قهرمانان آسیا و دفاع از حیثیت فوتبال ایران در آسیا گفت: باید روز جمعه قهرمان شویم و تماشاگران با حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از حیثیت فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز