خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه تبریز:

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل امروز بازگو شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۴۶

جشن بزرگ انقلاب تحت عنوان «شکوه ماندگار» در دانشگاه تبریز برگزار شد.

ایلنا: رییس دانشگاه تبریز تأکید کرد دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل امروز بازگو شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رضا پورمحمدی در جشن بزرگ انقلاب تحت عنوان «شکوه ماندگار» در دانشگاه تبریز با اشاره به دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف و به ویژه در زمینه تولید علم گفت: قبل از انقلاب تعداد دانشجویان ما حدود ۱۵۰ هزار نفر بود که این تعداد در حال حاضر به ۵/۴ میلیون نفر رسیده است.
وی در ادامه پیشتازی در تولید علم نانو، فناوری هسته‌ای، پزشکی، سلول بنیادی و هوا فضا را از دیگر دستاوردهای علمی جوانان و دانشمندان کشورمان برشمرد و گفت: باید با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل امروز شرایطی فراهم کنیم تا جوانان نیز با آگاهی، ادامه دهنده راه شهدای انقلاب و امام راحل(ره) باشند و زیر سلطه زورگویان و دشمنان قرار نگیرند.
رییس دانشگاه تبریز استقلال، آزادای و جمهوری را سه واژه کلیدی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) با این شعار توانست، کشورمان را از زیر سلطه استکبار جهانی نجات دهد، بطوری در حال حاضر ملت ایران و کشورمان الگوی برای سایر کشور‌ها شده است.
همین گزارش حاکی است به مناسبت سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، جشن بزرگ انقلاب تحت عنوان «شکوه ماندگار» با حضور دانشگاهیان تبریز و خانواده آنان در تالار وحدت این دانشگاه برگزار شد.
اجرای برنامه‌های متنوع از جمله برگزاری مسابقه‌های هیجان انگیز، اجرای نمایش و قرعه کشی هدایای نفیس از دیگر برنامه‌های جنبی این جشن باشکوه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز