خبرگزاری کار ایران

نماینده بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی:

اکثر مشکلات کارخانجات آذربایجان شرقی به وجهه اعتباری این شرکت‌ها برای گرفتن وام مربوط می‌شود

کد خبر : ۱۴۳۳۸۲

این کارخانه‌ها به عنوان بازیچه‌ای در استان نگه داشته شده‌اند و مدیران این شرکت‌ها برای تقویت شرکتهای خود که با نام‌های دیگر در تهران روی آن‌ها سرمایه گذاری کرده‌اند از کارخانجات استان فقط برای دریافت وام و استفاده از بودجه استان استفاده می‌کنند.

ایلنا: نماینده بسیج کارگری استان آذربایجان شرقی گفت: اکثر مشکلات کارخانجات استان از جمله ماشین آلات صنعتی تراکتورسازی، کمپرسورسازی و بلبرینگ سازی به وجهه اعتباری این شرکت‌ها برای گرفتن وام مربوط می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا صمد برزگر که در دیدار تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاون استان با استاندار آذربایجان شرقی سخن می‌گفت اظهار داشت: این کارخانه‌ها به عنوان بازیچه‌ای در استان نگه داشته شده‌اند و مدیران این شرکت‌ها برای تقویت شرکتهای خود که با نام‌های دیگر نظیر پارس کمپرسورساز و شرکت سازه ایران خودرو در تهران روی آن‌ها سرمایه گذاری کرده‌اند از کارخانجات استان فقط برای دریافت وام و استفاده از بودجه استان استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه اکثر کشورهای که در آن علم و صنعت با هم بکار برده می‌شود موفق‌تر هستند گفت: عقب بودن ما از لحاظ علمی باعثشده که ما نتوانیم در صنعت با کشورهایی از جمله ترکیه رقابت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز