خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

فروش دفترچه اقساطی در مسکن مهر جدی گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۲۶

مشکل خدمات زیربنایی در پروژه‌های مسکن مهر هرچه سریع‌تر رفع شود. / تسهیلاتی که از سوی بانک‌ها در بخش مسکن مهر پرداخت می‌شود از محل بازپرداخت همین اقساط است.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: مشکل خدمات زیربنایی در پروژه‌های مسکن مهر باید هرچه سریع‌تر رفع شود و دستگاه‌های ذیربط نیز خدمات روبنایی از قبیل مدرسه و پاسگاه کلانتری را در این حوزه فراهم کنند.
به گزارش خبرنگار " ایلنا "، " محمدصادق پورمهدی " در جلسه شورای مسکن استان که با حضور قایم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر برگزار شد، با بیان اینکه باید موضوع فروش دفترچه اقساطی در مسکن مهر جدی گرفته شود، افزود: تسهیلاتی که از سوی بانک‌ها در بخش مسکن مهر پرداخت می‌شود از محل بازپرداخت همین اقساط است.
وی اضافه کرد: اگر تعهدی می‌دهیم باید به آن عمل کنیم و کارخیری را که دادن مسکن به اقشار آسیب پذیر جامعه بود، خراب نکنیم.
وی خاطرنشان کرد: در بحثخدمات زیربنایی نیز بنا به اظهار قایم مقام وزیر، یک سوم سهم دولتی پرداخت شده و استانداری نیز مبلغ ۸۰ میلیارد ریال باقیمانده از سهمش را به صورت اموال غیرمنقول به دستگاه‌های خدمات رسان خواهد داد؛ از این رو دستگاه‌های خدمات رسان باید با تامین یک سوم سهمشان، این خدمات را هرچه سریع‌تر فراهم کنند.
" پورمهدی " افزود: برای رفع مشکل بهداشتی و مراکز درمانی در این حوزه نیز، برنامه‌هایی در دست اقدام داریم و خیرین نیز در این امر و هم در امر مدرسه سازی، استانداری را یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز