خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

نقشه راه توسعه استان در چهار ماه آینده مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۹۶

بنده از زمان ورود به مسوولیت اجرایی استان، از تیم مشاوران اقتصادی دعوت کردم که با همکاری همه صاحب‌نظران و بدنه مدیریتی استان، باید و نبایدهای توسعه استان را در قالب یک برنامه مشخص تدوین کنند.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: وظیفه شورای برنامه‌ریزی، تعیین خط مشی توسعه استان است و این شورا باید به سوالات مطرح در زمینه چگونگی توسعه استان در چهار سال آینده پاسخ دهد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، خاطرنشان کرد: بنده از زمان ورود به مسوولیت اجرایی استان، از تیم مشاوران اقتصادی دعوت کردم که با همکاری همه صاحب‌نظران و بدنه مدیریتی استان، باید و نبایدهای توسعه استان را در قالب یک برنامه مشخص تدوین کنند.
وی افزود: طرح اولیه این کار با مشارکت معاونت برنامه‌ریزی استانداری تهیه شد و در ادامه برنامه عملیاتی آن با توجه به ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در استان تدوین خواهد شد.
جبارزاده با تاکید بر مشارکت همه دستگاه‌ها در تدوین نقشه راه توسعه استان، گفت: با استفاده از همه تجارب مدیریتی باید به سوالات مطرح در زمینه توسعه استان پاسخ دهیم و در مدت سه تا چهار ماه، راه توسعه استان را برای چهار سال آینده ترسیم کنیم.
وی تصریح کرد: باید بدانیم که برای رسیدن از وضع موجود به نقطه مطلوب چه کارهایی لازم است و باید به کدام سمت برویم.
در این نشست نظام‌نامه سند تدبیر توسعه استان و چارچوب مفهومی این سند توسط معاون برنامه‌ریزی و مشاور اقتصادی استاندار تشریح و مقرر شد بحثو بررسی بر روی آن در جلسات بعدی شورای برنامه‌ریزی انجام شود.
در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همچنین ۲۹ مورد از مصوبات کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان تصویب و در عین حال مقرر شد از این پس صدور مجوزهای احداثبنا در اختیار فرمانداری‌ها قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز