خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های تشویقی از دانشجویان نخبه و استعداد درخشان دانشگاه تبریز انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۶۰

این دانشگاه در حال حاضر نزدیک ۴۰۰ نفر عضو دفتر استعدادهای درخشان دارد که مورد انواع حمایت‌های علمی، فرهنگی و تفریحی قرار می‌گیرند.

ایلنا: دانشجویان استعدادهای درخشان علاوه بر انواع حمایت‌های تشویقی علمی پژوهشی، به اردوهای زیارتی - فرهنگی اعزام می‌شوند.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه تبریز با اعلام اینکه این دانشگاه در حال حاضر نزدیک ۴۰۰ نفر عضو دفتر استعدادهای درخشان دارد، گفت: این دانشجویان مورد انواع حمایت‌های علمی، فرهنگی و تفریحی قرار می‌گیرند.
روح ا… متفکر آزاد، حمایت از طرح‌های پژوهشی اختصاصی، حمایت از فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان دکتری در خارج از کشور، فراهم کردن استفاده از تسهیلاتی نظیر تحصیل همزمان در دو رشته، حمایت از دانشجویان برای شرکت درکنفرانس‌های داخلی و خارجی، برگزاری کارگاه توانمندسازی علمی، مهارتی و شغلی، برخورداری از تخفیف در هزینه‌های استفاده از کلاس‌های آموزشی، صدور معرفی‌نامه به ادارات و سازمان‌های مختلف کشور و اعطای بن کتاب را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: در همین راستا، حدود ۱۰۰ از دانشجویان به اردوی مشهد اعزام شده‌اند.
وی گفت: این اردو از ۵ بهمن آغاز شده و تا ۱۱ بهمن ماه جاری ادامه خواهد داشت و ۲۱ نفر دانشجو پسر و ۷۱ نفر دانشجو دختر به صورت هوایی به مشهد اعزام شده‌اند.
به گفته متفکر آزاد، این برنامه برای تقدیر از نخبگان و استعدادهای درخشان، ارج نهادن به فعالیت علمی، فرهنگی و اجتماعی و حمایت معنوی از این دانشجویان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز